Vedci sú s novou vakcínou proti chrípke zatiaľ spokojní

BRATISLAVA 13. apríla (WEBNOVINY) - Nová protichrípková vakcína testovaná na bunkách hmyzu vzbudila vo vedcoch novú nádej. Ukazuje sa totiž, že by mohla byť účinná a bezpečná. Vyplýva to z predbežných záverov americkej štúdie publikovanej v odbornom časopise Journal of the American Medical Association.

Výskum viedli vedci z University of Rochester v štáte New York. Experimentálnu vakcínu z hmyzu vytvorili použitím rekombinantných DNA. Testovali ju na 460 zdravých jedincoch v troch nemocniciach v USA počas chrípkovej sezóny v rokoch 2004 a 2005.

Rekombinantné vakcíny sa v minulosti používali proti hepatitíde typu B, o niečo menej pri ľudskom papilomavíruse (HPV) a v súčasnosti sa vakcíny tohto typu testujú aj proti vírusu HIV.

SITA/AFP/AP

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.