Vedci zrejme získali ďalšie poznatky o príčinách epilepsie

BRATISLAVA 25. novembra (ZDRAVIE.sk z WEBNOVIN) - Talianskí vedci sa domnievajú, že pri epileptickom záchvate zohráva kľúčovú rolu reakcia medzi imunitnými bunkami a cievami v mozgu. Na základe zistenia možno predpokladať, že viacero druhov dostupných liekov antibiotikového charakteru, ktoré pri užívaní pôsobia na imunitný systém organizmu, môže byť pri liečbe epilepsie nápomocných. "Pri experimentoch s laboratórnymi myšami sa nám podarilo spozorovať zápaly, ktoré imunitné bunky spôsobovali na jednotlivých cievach. Tie nakoniec prispeli k spusteniu epileptického záchvatu. Tento objav by mohol pomôcť pri vývoji účinnej prevencie," uviedla v štúdii publikovanej vo vedeckom magazíne Nature doktorka Gabriela Constantin so svojimi kolegami z univerzity vo Verone. Medicína pokladá epilepsiu za nevyliečiteľnú, niektoré lieky však dokážu pomerne účinne kontrolovať záchvaty u ľudí trpiacich na túto neurologickú poruchu. Väčšinou však majú mnoho neželených vedľajších účinkov. Podľa lekárov epilepsiu u človeka charakterizujú aspoň dva epileptické záchvaty za život, pri ktorých často dochádza aj k strate vedomia. SITA/Reuters

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.