Vedci vytvorili molekulárnu návnadu na rakovinové bunky

BRATISLAVA 15. februára (CME.sk z WEBNOVIN) - Francúzskym vedcom sa podarilo vytvoriť molekulárnu návnadu, ktorá vedie rakovinové bunky k samodeštrukcii. Autorka štúdie publikovanej v americkom odbornom časopise Clinical Cancer Marie Dutreix verí, že objav dopomôže pri liečbe v lepšej kooperácii s konvenčnými terapiami. Chemoterapie a rádioterapia totiž málokedy dostatočne zničia rakovinové bunky v oblasti nádoru, neraz poškodia aj tie zdravé. "Naša technológia v podstate 'presvedčí' bunky, že sú oveľa viac zničené než v skutočnosti sú a preto sa zničia samé," uviedla doktora Dutreix. Experiment sa im už podarilo úspešne aplikovať na hlodavcoch. Dodala, že ak všetko pôjde podľa plánu testy na dobrovoľníkoch by sa mohli začať už okolo roku 2010. Efektivita procedúry sa pritom pohybuje medzi 75 až 100 percentným odstránením rakovinových buniek, kým pri konvenčných metódach je to medzi 30 a 50 percentným odstránením. Pacient by preto nemusel byť v prípade rádioterapie vystavený obrovskej dávke žiarenia, ktoré by mohlo poškodiť zdravé bunky. SITA/AFP

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Vedci vytvorili molekulárnu návnadu na rakovinové bunky - ZDRAVIE.sk