Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

antidepresíva - silný smäd

Príspevok v téme: antidepresíva - silný smäd
denal

užívam antidepresíva a počas dňa, ale aj v noci ma veľmi smädí, najhoršie je to v noci, keď si ľahnem a hneď ma začne smädiť, tak každú polhodinu len pijem vodu a chodím čúrať a trvá to také 3 až 4hodiny, kým zaspím, a ráno tak vstávam veľmi unavená a podráždená, ja neviem čo mám robiť, prosím poraďte.

ShaulaThalit

Ahoj... ja keď som užívala AD, tak ma takisto smädilo... pri niektorých AD je to vedľajší účinok, ale v konečnom dôsledku je to ok, že príjmaš do tela viac tekutín...

ivana4837

Ahoj,
záleží na tom ako dlho berieš spomínané AD,ak ti to neprejde ani po mesiaci,pokým si organizmus zvyká na lieky informuj psychiatra a on ti zmení AD,lebo nemôžeš takto ďalej pokračovať bez poriadneho spánku,držím palce!!!

face

Keď som brala velmi silné AD, tak ma takto smädilo. Teda, skôr som mala sucho v ústach. Cez deň pomôže žuvačka, aby sa to trochu preslinilo. Skús piť po maličkých dávkach, aby si nemusela tak často na záchod.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

antidepresíva - silný smäd - Fórum - ZDRAVIE.sk