Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nizoral mi rozvrátil črevný systém

Príspevok v téme: Nizoral mi rozvrátil črevný systém
muhamed123

Dobrý večer som osoba s řažkým zdravotným postihnutím som po mozgovej príhode s následným ochrnutím ľavej stranytela denne užívam spolu 26druhov tabletiek po 30mesiacoch od začiatku ochorenia sa mi začala strašne šúpať koža vľavej časti tváre aa celý chrbát sa mi vyhádzal červenými bodkami ako bodky manželkakonštatovala ,že sú to vyrážky zašiel som za miestnou dermatologičkou a tá po vyšetrení skonštatovala,že mám ochorenie na kvasinky na vyrážky chrbta mi predpisala mastičky a manželku poučila ako mi to ma -chrbát natieraťvyrážky sa po pár natretiach úplne stratili,ale šúpanie kože a najma tvorba lupín vo vlasoxch neprestávalo pridalo sa k tomu nevydržateľné svrbenie obočia-ochlpenia a tam mi doslova sa vytvárali lupiny viac nežv hlave a svrbenie sa stupňovalopo znovu navštíveni dermatologičky mi ta predpisala tabletky Nizoral s tým ,že po doužívani všetkých troch balenímám prísť znova na kontrolu vtedy som pani dermatologičke povedal či nemám náhodou kožu napadnutú roztočou kožnou vysmiala sa mi a odkázala ma na užívanie Nizoralu počas užívania asi na tretí deň ma nesmierne kruto rozbolelo brucho dostal som hnačky a až do doužívania Nizoralu som takto denne trpelstále ma prenasledovalo tušenie ,že svrbenie mi sposobuje roztoč kožná keď šúpanie kože a svrbenie neprestávalo ostrihala ma manželka dohola v lekárni zakúpila prípravok POLYTAR AF a tým mi umyla hlavu a pri jednom kúpani ešte trikrán so šampónom "heden schiuders" protilupinám a div sa svete svrbenie a lupiny sú preč vyrážky na chrbte po mastičkách tiež iba pri odbere krvi na kontrole u obvodného lekára mi prišla z laboratória informácia ,že mám novú chorobu diabetes-cukrovku objednal som sa na vyšetrenie tzv glykemickú krivku povyšetrení asi po mesiaci diabetologičky u mňa konštatovala vysolký stupeň cukrovky a poučila ma o sposobe stravovania a aj aké potraviny smiem a aké nie zároveň ma objednala na ďalšie vyšetrebnie ale až vo februári 2010dovoľujem si tvrdiť ,že cukrovku som nakúpil od tabliet Nizoral preto ,lebo mi rozvrátili moj črevný systém a aby som sa už poriadne predstavil trpím ochorením kardiomiopatia s veľmi slabým výkonom srdca ďalej trpím obštrukčnou pľúcnom chorobou ťažkého stupňaasthmou bronchiále ,dnou a neviem čo ma čaká ďalej pri ďalších experimentoch s liekmi

[zruseny12]

MUHAMED
...chapem ta,co si asi musel prezivat,ked sa k tebe takto chovala lekarka,a clovek ked je bezradny...
chcem ti len napisat,ze na obnovenie crev.mikr.je bodre uzivat PSYLLIUM PLUS/kupis v lekarni,ale da sa to objednat,ak ich poprosis/a aj BION3 je velmi dobry doplnok,obsahuje probiotika,miner.a vit./je to urceny pre zeny,ale sak nikde nie je napisane,ze muzi ho nemozu uzivat/
ZELAM TI VELA STASTIA

aluska

vies, je mi to luto ze mas taketo problemy, fakt, mas to asi tazke
ale vinit nejake lieky...dobre, u teba sa to prejavilo takto, ale to neznamena ze musi u kazdeho
skor si myslim, ze u teba to suvisi podla mna s celkovym zdravotnym stavom...mas vela inych poruch, organizmus je oslabeny
ves o tom ze cukrovka moze vzniknut aj z neliecenej chripky (ak napadne pankreas)
ja osobne som uz brala nizoral viac krat a nikdy mi nic nebolo

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Nizoral mi rozvrátil črevný systém - Fórum - ZDRAVIE.sk