Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Neviem ako dalej

Príspevok v téme: Neviem ako dalej
petko01

Ahojte, viem že je monožstvo iných problémov a oveľa horších ale mojim problémom je že som študent, ktorý vobec nemá peniaze. Nechcem sa ľutovať to nie, ale žijem len s babkou a mamou a oni mi nedavaju ziadne peniaze a ani mi nič neplatia, sem tam mi kupia nejake pero, otec na mna neplatí, a moc by som si chcel nájsť nejakú brigádu alebo prácu popri škole ale nikde nemožem. Mám aj frajerku a trápi ma že ona mi toho kupuje oveľa viac a je na mna taka dobrá a nevadí jej že som chudobný ale chcem si len trošku zarobiť ak by ste o niečom vedeli napíšte dakujem

pomocna ruka

zaregistruj sa na profesii a denne ti budu chodit alternativne ponuky, snad niečo vyberies... a registracia, vytvorenie zivotopisu a agenta na zasielanie ponuk ti zaberie MAX 30 min....

Vela stastia... ;)

oh.my.gosh

peto zas taky problem to nie je najst si brigadu, ved mas internet tak si pohladaj, niekde sa zaregistruj a ked budes hladat tak aj najdes, nejaku urcite. hlavne pre chalanov je ponuka manualnej prace a pod. co byva takmer vzdy volne. co si cakal ze si tu pracu najdes tu? ja som tiez student a ver mi zle sa rozhodne nemam, pritom mi rodicia nedavaju peniaze od 15tky, ani na oblecenie, na skripta, na kozmetiku ani na nic. by ma zaujimalo preco nikde nemozes?

farmaceutka1

Takisto mama je povinna zdielat s tebou zivotnu uroven, pokial nie si samostatny a zivit ta, cize aj platit ti potrebne veci, na to je tiez zakon.

Textová Inzercia

Zľavnené pobyty v Bardejovských kúpeľoch

Využite zľavy v mesiacoch január – marec na liečebné a relaxačné pobyty až do výšky 25%.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov