Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia a náladovosť

Príspevok v téme: Antikoncepcia a náladovosť
trdielko2

Ahojte, brala som 3 mesiace Minervu, to iste ako Diane 35... mala som predtym plet v hroznom stave, pri uživani HAK som citila zlepšenie, aj prestali problemy s mastnou pletou a vlasmi... Lenže bola som strašne naladova, skoro sme sa kvoli tomu aj rozišli s priatelom a tak som po 3 baleniach prestala tabletky uživat. Bolo to niečo strašné, nespoznavala som sa - plačlivosť, labilita nalad a tak podobne.... Už to nechcem zažit.. Viem, že na každeho posobi HAK inak, viete mi však poradiť nejaku antikoncepciu, pri ktorej by som sa zbavila tohto problému?? Ďakujem pekne za príspevky do diskusie

macculiatko

Baby, ja to isté, brala som Jeanine kvoli pleti, krasne pomohla ale po pol roku mi zacali stavy uzkosti, depresie a podobne...vsetci mi tvrdili ze to z HAK nemoze byt, tak som ju brala veselo dalej 1,5 roka aj s liecbou u psychiatra a aj antidepresivami.
Potom mi zistili cystu na prsniku, tak som ju musela aj tak vysadit a odvtedy?
Zacalo sa to strasne zlepsovat, som pol roka po dobrati a uz ziadne psychicke vykyvy, ziadne tabletky, proste nic, je mi dobre. A antikoncepciu uz nechcem vidiet.

bellinka

Martinkka ahoj tak uz sme sa stretli vdalsej teme, aj ja mam velky problem teraz som zas po 2,5roku zacala brat znova antikonc. a strasneeeee naladovost, placlivost , mi normalne sibe a takisto nechut na sex...aj by som ju uplne vysadila ale ako sa mam potom chranit ped dalsim babetkom???ja by som chcela dalsie babo tak za 5-6rokov skor urcite nie...neviete nieco nahodou o tej DANE o tom teliesku co sa vklada do vnutra posvy???tiez to ma take ucinky???

trdielko2

dakujem za prispevky, ja som to nebrala len kvoli problemom s pletou, ale aj nadmerne mastenie (pleti, vlasov), avsak po vysadeni sa to vratilo do povodneho stavu :((
no najmä pre bolestivu menstruaciu......

aluska

trdielko to aka ti sadne, vie usudit len gynekolog..oni vedia tie suvisllosti s roznymi hladinami hormonov a roznym zlozenim hak..takze chod za nim, povedz mu tento problem...on usudi ktora je pre teba lepsia, ci potrebujes menej alebo viac hormonov a uvidis ci ti sadne aj po inych strankach

martinka54

vykasli sa na hak, ja tiez uz neuzivam, lebo som velmi naladova, unava a navyse nemam chut na sex. uz je mi dobre, ked neberiem a to som tiez poskusala. teraz idem aj tak na opku a nemozem brat nic ale potom este vyskusam mirenu a ked mi ani to nesadne, nebudem to riesit s mojej strany.

luciferka

na plet skus, zihlavovy caj kazdy den, nejake prirodne lieky na precistenie organizmu, konopnu kozmetiku, a hlavne nedotykat sa tvare a netlacit si tie pupaky.....

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia a náladovosť - Fórum - ZDRAVIE.sk