Prijatie na VŠ

Príspevok v téme: Prijatie na VŠ
Jajothe Blad

Študujem na strednej odbornej škole -odbor technika a prevádza dopravy.4 ročný študijny predmet s maturitou. Predmety mám ako napr. - automatizácia, časti strojov,cestné vozidlá, elektronika,elektrotechnika, dopravná manipulácia,mechanika, strojárska technológia,technické kreslenie,informtika atď.Je ich viac. Žiaden s predmetou nemám 4 roky.Tieto predmety sa obmieňajú a mám z každého niečo ale myslím ,že oveľa viac ako len základy. Slovenčinu,matematiku,anglický jazyk mám celé 4 roky. Okrem prvého polroku prvého ročníka mám priemer známok vždy do 1,3-1,4 a proslel som z vyznamenaním.Teraz som tretiak. Chcem pokračovať v štúdiu na VŠ ale presne neviem na akú mám ísť,či mám predpoklady či ma zoberú. Lebo viem ,že skoro všade sú upredsnostňovaní žiaci gymnázii. Čo myslíte vy? A podľa predmetou aké študujem ktorá VŠ by "bola pre mňa"? Osobne ma zaujíma fyzika- a s ňou veci súvisiace, fylozofia, informatika, psychológia, pedagogika.

firefly

Caute :)kvoli tomu,ze nemate za sebou gymnazialne studium si hlavu nelamte.Ja sama som gymnazistka a teraz pri vybere vysky sledujem,ze to bolo uplne k nicomu.Mozno tak trochu,keby to boli smery humanitne,ale aj to sa neucime to,co od nas vyzaduju na prijimackach.Je to vseobecne vzdelanie, pricom nemam ani zaklady ziadneho odboru.A ked sa nikam nedostanem tak s gymnaziom ma nevezmu ani umyvat wc zubnou kefkou :/...Takze hlavu hore a budte radi,ze mate odborne vzdelanie :)

QPDQ

Bratku, netrap sa s tym co sa pise na papieroch, ze ake vyhody maju gymnazisti?! Daj si prihlasku na nieaku technicku skolu, podla toho co Ti bude vyhovovat, je kopu moznosti " BA, KE, TN, NR, ZA " a pak nam das za pravdu, ze pocas studia budes daleko popredu pred gymnazistami ( nic proti Vam ) A popri tom si mozes spravit ucitelske minimum, odsedis si par prednasok, oducis par hodin na nieakej strednej a problem vyrieseny ;) Budes pokracovat v tom, v com si dobry a ziskas aj to co chces :))