Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

rodicia mi odmietaju platit vydaje spojene s VŠ studiom

Príspevok v téme: rodicia mi odmietaju platit vydaje spojene s VŠ studiom
peta22

chcem sa opytat, ci sa da neako pravne domahat vyzivovacej povinnosti. Som studentka 2.rocnika na VŠ (mam 22 rokov), peniaze na studium mi dava iba mama. Otec stale tvrdi, ze on mi nic neda, tvrdi, ze ma minimalnu mzdu a ze nema peniaze. Matka je alkoholicka a teraz je jej prednejsi alkohol. Mozem ist na sud s tym aby boli rodicia zaviazani mi platit daku urcenu ciastku, aj ked stale byvam s nimi? dakujem

tracyy