myon na maternici

ria5

Lea a este som zabudla napisat, ze vajecniky ti ponechaju, ak nemas este nejake ine problemy. Maj sa krasne, a urcite napis ako si to zvladla:))

Lea 02

Adriana no to som celá potešená, že takto si sa dobre mala, trochu ti to kompenzovalo tie pooperačné stavy však ? no a ja mám problémy s udržaním moču keď kašlem silno, takže aj to môže byť príčina keď mám taký veľký myom si mylím, vyriešila by sa aj táto vec.Keď som mala silný kašeľ, musela som si dať vložku inak to nešlo. Ja by som chcela vyriešiť v lete,cez prázdniny, vtedy mám aj ja prázdniny lebo učím a študujem ešte. Tak potom dám vedieť. A ďakujem Ti za príspevok :-)

Adrianaa