Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

hnisavé a chrastové nohy vdaka strojceku

Príspevok v téme: hnisavé a chrastové nohy vdaka strojceku
kia123

Ahojte...Asi pred dvoma rokmi som zacala pouzivat vytrhávací holiaci strojcek na nohy. Po nejakych dvoch pouzitiach mi zacali chlpy zarastat do koze a cibulky z chlpov zostali viditelné pod kozou pozapalované. Uz sa toho neviem zbavit vyse roka, lebo stále chlpy rastú a vkuse sa mi zapalujú. Kedze som ciernovlaska, je to strasne vidiet a obavam sa ze v lete si nebudem moct dat ani suknu,pretoze mi Strojcek dokalicil nohy. CO mi odporúcate ?nie su nejaké maste ? alebo ja neviem.prosim pomozte..Po takých nohách sa dá ist na laser ?

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

hnisavé a chrastové nohy vdaka strojceku - Fórum - ZDRAVIE.sk