Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Chudnutie

A-Z

Ak si futbalista, tak máš zreme aj dostatok pravidelného pohybu. Pokiaľ nie, skús pridať ešte nejakú aerobku (beh, korčule, bicák, plávanie).
Až 80% úspechu pri chudnutí je v strave, takže bolo by dobré urobiť aj zmeny v stravovaní. Jedávaj pravidelne, 5 - 6x denne primerané porcie, pi 3l a viac nesladených tekutín. Vyhýbaj sa živočíšnym tukom (vyprážané, hranolky, hamburgery, tučné syry, salámy, majonézy a pod.), bielej múke (pozor aj na omáčky), cukru. Jedávaj skôr chudé hydinové mäso, ryby, tvaroh, hydinovú šunku, biele jogurty, celozrnné pečivo, natural ryžu a cestoviny veľa zeleniny, pomenej ovocia atď.

smejusko

Priatel posiluje, potom aj ked ma vysoku vahu na to nevyzera, lebo su to svaly a nie tuk... Myslim, ze vacsina chalanov je pri chudnuti skor zamerana na posilovanie....

Help

cvicenim???
Ta kde ty zijes:P
Tabletky na chudnutie:)

Srandujem.....jasa ,ze vsetko sa len takym sposobom hlavne riesi.....a aj uprava jedalnicka.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Chudnutie - Fórum - ZDRAVIE.sk