Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po vysadeni HAK

Eva 27

je to normalne a niektore nemaju pravidelne aj ovela dlhsie. ide aj o to ako dlho HAK beries .
urcite by som sa nebala ci ma lekarka vyhodi. chod, lebo nic nedas za to ze Ta vysetri a prinajhorsom si vypocujes ze sa zbytocne stresujes a to je fajn informacia

jankaaaaaaaa

pokial viem do troch mesiacoch od vysadenia moze byt menzes nepravidelny, ale ak ti trva uz dlho a je cudny, tak chod k lekarke.

veron25

sorry za ten dvojity prispevok, nejak to samo tam skocilo.

K lekarke planujem ist ale obavam sa trocha aby ma s tym nevyhodila ze je to bezna zalezitost :) ona je dost priama, tak som chcela prehladat blogy ci nema niekto podobny problem ale nic som nenasla a tak skusam este toto ci nahodou niekto nieco podobne nemal. Az teraz si uvedomujem ake svinstvo su tie tabletky :(

veron25

Ahojte v januari som vysadila HAK asi po pol roku ale uz pred tym som ju brala asi rok a pol a mala som cca polrocnu prestavku, vtedy som vysadenie pocitila len pozitivne no teraz mam trocha problem spamatat sa.Prva menstruacia po vysadeni bola uplne normalna, druha mi najskor par dni meskala no potom dosla, ale problem je ze akosi nechce skoncit. 4-5 dni som mala normalnu menstruaciu s tym ze potom prislo take zvlastne krvacanie. Najskor to bol hnedy vytok ale postupne sa to premenilo na slabe krvacanie a dnes som mala pocit akoby sa menstruacia opat vracala. Toto krvacanie trva od skoncenia menstruacie uz 10 dni. pocas poslednej ovulacie sme mali s priatelom nechraneny styk, no robila som si test a ten mi vysiel negativny. Neviem si vysvetlit co to ma znamenat a ci je to ozaj len kvoli vysadenej HAK Viete mi prosim poradit? Dakujem

mataBB

no moze to byt z hak.telo sa celkom dlho spamatava z vysadenia, ale radsej by som isla k doktorovi, nech si poradi nieco aby si prestala krvacat...neviem skus si v lekarni kupit ascorutin, ten zmiernuje krvacanie trochu, ale neviem ci to zabera aj v takychto pripadoch..

veron25

Ahojte v januari som vysadila HAK asi po pol roku ale uz pred tym som ju brala asi rok a pol a mala som cca polrocnu prestavku, vtedy som vysadenie pocitila len pozitivne no teraz mam trocha problem spamatat sa.Prva menstruacia po vysadeni bola uplne normalna, druha mi najskor par dni meskala no potom dosla, ale problem je ze akosi nechce skoncit. 4-5 dni som mala normalnu menstruaciu s tym ze potom prislo take zvlastne krvacanie. Najskor to bol hnedy vytok ale postupne sa to premenilo na slabe krvacanie a dnes som mala pocit akoby sa menstruacia opat vracala. Toto krvacanie trva od skoncenia menstruacie uz 10 dni. pocas poslednej ovulacie sme mali s priatelom nechraneny styk, no robila som si test a ten mi vysiel negativny. Neviem si vysvetlit co to ma znamenat a ci je to ozaj len kvoli vysadenej HAK Viete mi prosim poradit? Dakujem

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po vysadeni HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk