Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

FEVARIN - zhorsuje sa vam pamat?

Príspevok v téme: FEVARIN - zhorsuje sa vam pamat?
petulka.

Ahojte. mam taku otazku na vas, co ho beriete..ja uzivam tento liek uz 4ty mesiac a mam taky pocit, ako keby sa mi zhorsovala pamat.. tazsie si nieco zapamatam, ked si na nieco chcem spomenut, teda na nejaky text, ako keby som ho mala v nejakom oblaku...stava sa to aj vam? neviem co mam robit, ci je potrebne zmenit AD, alebo to prejde...takisto mavam posledne tyzdne zvlastne sny a byvam velmi unavena :(( poradte mi prosim.

mnamka257

pozri si na obale ci bol tento liek odborne testovany.pokial ano urcite horsiu pamat nesposobuje on, pretoze by sa nemohol predavat pokial by mal taketo vedlajsie ucinky.a taktiez si na prilozenom letaciku tie vedlajsie ucinky dobre prestuduj a co sa tyka tej unavy dost vela liekov ma takyto vedlajsi ucinok.pokial je ale urceny na dlhodobe uzivanie a nemas presne stanovenu hodinu uzivania, uzivaj ho vecer pred spanim-tak si tu unavu uvedomovat nebudes...

lDenzl

No to tazko.
Skor ma utlmujuce ucinky.
Lekarovi treba povedat o pocitoch zmien.
Popytaj sa na nootropil ci sa da kombinovat .

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

FEVARIN - zhorsuje sa vam pamat? - Fórum - ZDRAVIE.sk