bezradna mama

Príspevok v téme: bezradna mama
stela12345

Prosim Vas o radu.Moja 18 rocna dcera mi vcera oznamila ze je tehotna s chlapcom chodi skoro rok viete si predstavit co sa vo mne odohralo.On ma tiez 18 rokov obydvaja este studuju dcera ma pred sebou este dva roky potom chcela ist este na vysku ak by ju zobrali a teraz toto.Na internete si pozera videa o interupcii a vidim ze sama nevie co robit a ja co som v zivote bola proti potratom som jej vravela nech ide lebo si dokazi zivot ja im pomoct neviem tiez mam dve operacie pred sebou.Bojim sa ze nebude raz moct mat babetko a mne to bude vycitat.Ale je velmi mlada zivot ma pred sebou viem ze to dieta za nic nemoze ale vidim ze sa rozhodla pre potrat lebo cakala ze chlapec bude inac reagovat a on s potratom hned suhlasil tak si myslim ze sa v nom sklamala lebo mi vravela ze keby on zabojoval neda si prec starsne mi je nanic milujem deti a teraz takto jej radim citim sa blbo

stela12345

Dakujem za pochopenie keby to s tym rozhodnutim ci ist na potrat bolo take lahke pre nas nepisala by som sem som rada ze som tu nasla ludi ktory vedia pochopit zufalu matku

jajkafr

stela
obe to máte veľmi ťažké... ale dcéra má 18 takže už je dospelá... no a študovať sa dá aj s bábätkom na kolenách je to ťažké, ale dá sa to... poznám aj mladšie dievčatá, ktoré otehotneli odložili štúdium a po roku doštudovali, alebo porodili a pokračujú v štúdiu ďalej majú vybavený individuálny štúdijný plán keď musia byť v škole o bábätko sa im starajú rodičia... a tiež súhlasím s tým čo napísal Denzl: "Kde sa najedia dvaja tam sa naje aj tretí" a možno časom dcérin priateľ zmení svoj postoj ku všetkému a bude chcieť pomôcť... Myslím si, že ak pôjde dcéra na potrat bude veľmi trpieť ako si písala má rada deti a potratom jedno zabije poznačí ju to na celý život... Je to však na vás budem držať palčeky nech sa rozhodnete ako chcete

stela12345