kedy dieťatko?

Príspevok v téme: kedy dieťatko?
25-ťka

Aký je vaš názor?
Mám 25/26, mám dlhoročný vzťah, študujem (ešte rok), pracujem, byvam s rodičmi.
Ešte pred 2 rokmi som veľmi túžila po dieťatku, ale teraz to až tak veľmi necítim. Pravdaže chcem bábo -veľmi, ale ešte nie teraz. Priateľ tlačí, aj rodičia už chú byť dedko a babka, len ja si myslim, že mám ešte čas.
Čo si myslite? Je najvyšší čas? Naozaj je to také hrozné a rizikovejšie tehotenstvo vo vyššom veku? Mám aj strach, že potom bude problém s otehotnením...

karco

ked sa na to necitis, tak este pockaj. mas este cas. a to co hovoria iny je ich problem, ved je to aj tvoje rozhodnutie. a s priatelom sa o tom skus porozpravat.

asd

Najlepsie odrodit do triciny, ale to mas este 5/4 rokov/roky. Takze si nedaj rozkazovat. Nech skusia byt oni tehotny a potom sa mozte rozpravat o tom, ze je uz najvyssi cas.

ivasli

milé dievčatá 25-ťky. vôbec sa nemusíte hrnúť. ja som tehotná som v šiestom mesiaci. Bola som už v nemocnici,kvôli problémom. Môžem vás ubezpečiť, že by ste boli medzi najmladšími rodičkami. Boli tam samé ženičky 30-40 ročné. ja mám necelých 35 - a to som sa obávala, že budem na rodičku smojmu žiačikovi najstaršia mama. Už sa toho nebojím. Iva

diana kerpcarova

Baby mate pravdu,ze do nicoho sa netreba hrnut. Ja mam 24 a z toho 3 roky byvam so svojim priatelom,ale o babatku chcem zatial len pocuvat od druhych.Myslim,ze mam este strasne vela casu a kludne si davam aj dalsich 5-6 rokov,co by mi asi tak vyhovovalo.Ale keby som teraz otehotnela tak by sa mi svet urcite nezrutil.No napriek tomu si chcem este uzivat ved s babatkom sa to uz tak lahko ako teraz neda.Som slobodna a za nikoho nemam zodpovednost.Moja mamca otehotnela v 16-tich a ked jej kamosky behali po diskach tak ona sedela doma.Samozrejme o 9 rokov ked som sa narodila ja tak si to uz aj vedela vychutnat ako mamicka takze dievcata mame casu dost...

daisy