Aky je rozdiel? Parfumovana voda a toaletna voda?

Príspevok v téme: Aky je rozdiel? Parfumovana voda a toaletna voda?
toaletka

Minule som si kupila parfem Versace Bright Crystal, citam, zeje to len toaletna voda....a teraz mam LAsocte a citam, ze je to parfumovana voda... aky rozdiel je v tom? co je lepsie? a pravy parfum to sa u nas nai nepredava? nevidim to nikde vo FUN parfumerie? myslela som si, ze tento versace je parfem... som z toho konik :) dik za objasnenie

Serena77

Neviem aky je v tom rozdiel, ale ja milujem tuto toaletnu vodu, keby ste shanali, kupujem ju na Notine. Yves Saint Laurent Black Opium Glowingtoaletná voda pre ženy

Kika35

Tiež som v tom tápala ale prestala som to riešiť. Prosto si kúpim to, čo mi pekne vonia a neriešim, čo to vlastne je. Aj tak je to zvyčajne len otázka dobrého marketingu

Weva

takze vysvetlenie si tu uz dostala :) ostatne je vecou pocitu - cize vsetko je to parfem - len riedeny :) a ja mam radsej slabsie koncentracie ktore si raz za cas cez den obnovim a pripadne nanesiem na rozne miesta na tele, ako nieco velmi intenzivne co by v takom mnozstve az "smrdelo".

Verene

Príjemný deň,

prevažná časť mužov vo svete sa orientuje výlučne na Boss alebo Davidoff, dámy na flakóny z domu Dior alebo Joop. Vačšina všetkých krásnych vôní sveta je miešaná v Holzmindene /SRN/ u Haarmann & Reimer /2600 zamestnancov/ alebo u Dragogo /1800/ zamestnancov. Podľa vyjadrenia hovorcu firmy sa jedná o veľký, ničím neohraničený obchod. Spotrebitelia si tak majú myslieť, že Sabatini alebo Davidoff sú skutočne vône od Sabatini alebo od Davidoff.
V princípe by však muselo na každom štvrtom flakóne vonnej vody byť napísané Haarmann & Reimer. Avšak s pekným menom sa dá zarobiť tiež pekný peniaz, samotný obsah má totiž hodnotu niekoľko eur.
Sabatini zarába napr. na každom predanom výrobku približne 10%. Výrobca je 4711 v Kolíne nad Rýnom. Nie je najhoršie urobiť teda trochu reklamy !!
Pri odbyte tovaru sa potom ide tvrdo na vec.
Z 1000,-Kč zákazníka je využité asi 600,-Kč na reklamu, vytvorenie image výrobku, parfumérií.
Medzinárodné rozdelenie vôní :
Koncentrácia parfumovaných olejov vo výrobkoch bežnej maloobchodnej siete :
Parfum od 15%
Eau de Parfum /EDP/ 8 - 15 %
Eau de Toilette /EDT/ 4 - 6%
Telové mlieko 0,2 - 2%
Sprchový gél 0,5 - 2,5%
Deo spray 0,8 - 2%

Zatiaľ, čo čítate tieto riadky, vzniká na svete niečo obrovské, čoho súčasťou sa môžete stať aj Vy. Aj Vy môžete prežiť svoj život presne tak, ako ste si ho vysnívali skôr, ako ste snívať prestali. O korporácii, ktorá vzniká, sa dočítate kliknutím na Adrese projektov : world-nwa-sk.meu.zoznam.sk
Network World Alliance

Adresa projektu: nwa-international.meu.zoznam.sk

Za firmou stojí vedenie, ktoré už raz z 0 vytvorilo obrovskú spoločnosť fungujúcu dodnes. NWA už nezačína z 0. Začína s obrovským finančným kapitálom a skúsenosťami, ktoré boli zbierané posledných 25 rokov!
NWA je na začiatku absolútneho úspechu, dnes prináša príležitosť, ktorá sa opakuje raz za štvrť storočia. S NWA máte možnosť dostať sa až na vrchol!

sun08

Parfum moze mat az 30%vonnych esencii,hodi sa na vecer...
EDP-cize parfumovana voda je takym stredom,ma 5-15%,vhodna na denne pouzitie.
EDT-toaletna vodanejakych 8%,treba ju pouzit viackrat denne.
potom je este kolinska:)EDC
aj ja pouzivam hlavne EDP aEDT.