Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

HAK Minerva a vypadavanie vlasov

Príspevok v téme: HAK Minerva a vypadavanie vlasov
Deennyy

Ahojte, uz niekolko mesiacov mi velmi vypadavaju vlasy.
Trva to asi od januara, najprv som si myslela,ze je to od skuskoveho, uz sa mi to tak raz stalo, ze mi od skusok este 3 mesiace padali vlasy, ale uz je koniec maja a mne stale extremne vypadavaju.
Chcem sa opytat, ci to nemoze byt v dosledku uzivania HAK /konkretne Minerva/, pretoze s nou nemam ziadne problemy a beriem ju teraz stvrty mesiac.
Mal niekto podobny problem? Co s tym?

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

HAK Minerva a vypadavanie vlasov - Fórum - ZDRAVIE.sk