Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Z vyholenej hlavy vlasy za mesiac? ;-(

Príspevok v téme: Z vyholenej hlavy vlasy za mesiac? ;-(
Ciciak

Ahojte proste sa stalo že som sa musel ostrihať a to tu neriešme ale včera to činilo 0.3 cm .. dnes by to už mohlo byť aj 0.34 cm :-D .. vyzerám ako idiot a chcem aby mi to do budúceho mesiaca narástlo aspoň tak nech vidno nejaký rozdiel (proste žiadna holá hlava :-()

Je nejaký spôsob?? Napríklad ten brezový šampón vážne pomáha?? Bol som si natrhať aj žihľavu :-D ale neviem ako to mám presne urobiť ten vývar ani nič som v takýchto veciach amatér.. rád si prečítam rady od ostatných a potešilo by ma aj keby mi niekto napísal že ako na tú žihľavu :-/ ..

Ďakujem :-)

mate59

ale ten žihľavový koreň sa má zbierať skoro na jar, keď len žihľava začína rásť.
Teraz nemá ten účinok.

siamej

zihlava dokaze potlacat efekty DHT, volneho dihydrotestosteronu vo vlasovej pokozke, cim zabranuje vypadavaniu vlasov.ale tusim hlavne zapar z korena zihlavy. rast neurychluje, sorry...

mate59

Ako na žihľavu: 6 ks asi 10 cm žihlavy/vrchnú časť rastliny/ sparíš vriacou vodou - 3dl.Necháš vylúhovať 10-15 min.a namoč si do toho bavlnenú látku,polož na hlavu.Vlažné.
Neviem o čo rýchlejšie vlasy porastú,ale až ich budeš mať dlhšie a budeš si to s týmto zmývať po normálnom umytí šampónom,tak budú vlasy pekne lesklé.

siamej

kup si vlasovy aktivator Reghaar, a nemusis sa crcat so zihlavou, ten ju obsahuje, serum podporujuce rast vlasov. ale aj tak je malo pravdepodobne ze ti vlasy narastu viac ako o 1cm/mesiac. ty si zjavne nepochopil princip rastu vlasov :P

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.