Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Akné po vysadení HAK

Príspevok v téme: Akné po vysadení HAK
karolina19

Ahojte. Začala som brať hak pred asi dvoma rokmi kvôli akné. Teraz by som ju rada vysadila pretože som trochu pribrala (4 kg). Nie je to veľa ale mne sa nedarí shodiť tých pár kíl a okrem toho sa mi vytvorila celulitída. Môj problém je v tom, že antikoncepcia mi veľmi pomohla na akné. Preto si mi myslím, že mám akné z hormonálných príčin. Preto sa obávam. Po vysadení by som chcela vyskúšať nejaké fytohormóny, možno by mohli pomôcť. Zamýšľam nad týmito prípravkami:
1. Femigrad
2. Gynex
3. Yam
Môžete poradiť aj iné, s ktorými máte dobré skúsenosti. ĎAkujem pekne za reakcie.

karolina19

ahojte. Takže už neberiem hak dva mesiace. Menštruácia sa mi dostavila po 45-tich dňoch, čo je celkom dobré. Váha sa zatiaľ nezmenila,už nemám tak nafúknuté brucho ako ked som brala HAK ale zmenšili sa mi prsia :-((.
Začala som brať Femigard ale YAM nie. Namiesto neho beriem Stimulen, ktorý je tiež na úpravu hormónov.
Ale na pleti sa to asi začína prejavovať. Na chrbte a ramenách (predtým sa mi tam nikdy netvorilo akné) mám asi 15 vyrážok, ale neviem, či je akné alebo, či to nemám od potu alebo od slnka. Chcem sa spýtať či je možné, že antikoncepcia spôsobila tvorbu vyrážok aj na chrbte a ramenach?

vemmapartner

Odporúčam www.vemmapartner.sk, máme skúsenosti s akné. Po polročnom užívaní sa organizmus stabilizoval tak, že prestali aj ďalšie problémy. Prirodzené úbytok váhy je nezaručený, ale v mnohých prípadoch nastane ako vedľajší účinok.

Eva 27

Karolina pomozu Ti.. ja uz som mala jednu hormonalnu poruchu a tak som sa zlakla, ze som nasadila spat.. lenze takto sa to neda donekonecna.

jedine co Ti mozem poradit: davkovanie. ber tie 2 gramy yamu hned ako vysadis.
uvidis, ze to bude dobre.. a chod na krv.
ak mas akne z horomonalnych pricin - to si myslim aj ja, tak Ti to urcite pomoze vyrovnat hladinu hormonov.. musis verit. a kup si koloidne striebro aby si nemala mastnu tvar.

fakt Ti drzim palce.

karolina19

Ahojte. Dakujem Eva. Už som všetko preštudovala a rozhodla som sa, že skúsim ten yam a k tomu ešte femigard.
Ja beriem Chloe skoro dva roky. Táto antikoncepcia je presne na akné a obsahuje liečivo cyproterónacetát. Veľmi sa bojím, že mi tieto bylinky nepomôžu. A zase budem vyzerať tak hrozne ako predtým.

Eva 27

pozri sa "po vysadeni HAK" v zenske choroby. tam pisu baby svoje skusenosti a este som Summerrrr napisala na : www.zdravie.sk

vyhladaj si aj nazory rng. to on radi brat 1 - 2 g yamu denne a urcite ma pravdu. na mojej kozi oskusane a vytrpene.. tak nechcem aby to niekto este musel riesit. hlavne ked si mala vyrazky aj predtym.. dufam, ze zaberie. ja som zacala brat on prveho dna vysadenia.

Summerrrrrr

No ja som sa o tomto dozvedela az teraz, a pocula som len o tom YAM a aj na internete o tom dost je napisane... este ma zaujal ten GYNEX...
Ktore je lepsie zaujima aj mna...

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Akné po vysadení HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk