Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Velmi by som chcela

no name

Na schudnutie je najlepsi pohyb, potom nestastna laska, choroba a vojna. Kedze nie som ziadny netvor, doporucujem to prve.

dalina

No neviem ci je to dobry napad ist rychlo do dvoch mesiacov co najviac schudnut. Akokolvek, dolezite je upravit stravu.Urcite si uz citala, ze vydaj energie by mal byt vacsi ako jeho prijem.To je zaklad. Bez sportovania, pravidelneho pohybu zazraky urcite netreba cakat. Nakoniec, sport je super v tom, ze ihned zlepsuje naladu. Ja chodim trikrat do tyzdna do fitka, citim sa skvelo. Z vlastnej skusenosti mozem tiez odporucit pripravok Appetite Stop, ktory potlaca pocit hladu.

ivankaa

ja pridam k medvedikovi,
radsej jest aj 6 -7 krat,
male porcie, tak, aby si uz necitila hlad, ale nebola prejedena. najhorsi je hlad, ten ta donuti prejest sa, takze tomu sa vyhybat. vzdy, ked pride, daj si jabko, alebo biely jogurt (nie light, ani smotanovy, activie su dobre, kludne aj ochutenu, ked mas chut velku na sladke).
taky jedalnicek ukazkovy, aby si mnozstva videla:

8.00: ks peciva + natierka (radsej pouzivam syry, sojove natierky, bryndzu, nie majonezove srajdy, ani tucna vrstva masla) + paradajka (1-3, podla chuti)

10.00: biely jogurt+lyzica orieskov+lyzica vlociek (nie vrchovate), alebo jogurt nahradim nakrajanym ovocim a zmiesam s horeuvedenym, alebo len jabko/jogurt, podla hladu - vlocky a oriesky zasytia a pridaju zdrave tuky+komplexne cukry (palivo pre mozog) + vitaminy a mineraly

12.00: polievka (radsej vyvar, alebo zeleninove polievky, ako polievka s tonou klobasy, alebo mastneho masa)

13.-14.00: hl. jedlo, 1/2- 2/3 beznej porcie, ak si hladna, radsej si daj k tomu salat bez zalievky

16.-17.00: jogurt/kus ovocia/mala hrst orieskov/ dve paradajky nieco na dodatie energie a zasytenie, ja ak nemam chut na sladke, tak si rada davam nadrobno nakrajanu zeleninu s trochou semienok, korenim a lyzicou bieleho jogutu

19.-20.00: vecera, idealne viac zeleniny, ako prilohy, ak ti nejde velmi na chut priloha (zemiaky, ryza, hranolky...), tak ju vynechaj uplne

to je iba orientacne. hlavne je nehladovat a dopriat si, aj co ti ide na chut, ale vzdy len pre chut, nie sa z toho najest. keby si si odopierala, stratila by si motivaciu, mala zlu naladu a podobne.
ja ak mam moznost, polievku jem skor ako hlavne jedlo, radsej totiz jem viac krat, ako sa naraz napchat. ak ta moznost nie je, tak podla toho, ako mi ide na chut, bud celu polievku a len taku tretinku, alebo polku hl. jedla, alebo pol polievky a pol hl. jedla... ale to vsetko podla hladu a chuti...

tiez si neodopierat, ked mam chut na snickers, tak si namiesto desiaty dam snickers, ale nemlsam zbytocne pomedzi jedla a potom tu coko uz beriem ako nahradu jedneho maleho chodu.
ak mam chut na dezert, dam si o to menej hl. jedla.

a toto nie je pre mna dieta, ale sposob stravovania. moja mama je takto cely zivot a v 56 rokoch ma 54 kg, 165 cm a postavu ako lusk (ked cakala mna, mala 60, to je jej maximum)

a ja som tiez takto schudla, ked som zacala pocuvat svoje telo - jest radsej fakt menej, ako konske davky, ale jest pravidelne a castejsie. ak mas moznost jest castjesie, tak sa neprejst (vlastne tym sa pripravujes na dlhsie obdobie hladu), ale si polku odlozit na neskor.
napr. hlavne jedlo v restauracii mi vacsinou vyjde ako obed aj vecera. s tym, ze na obed si dam celu polievku a kus hl. jedla a zvysok si dam zabalit na veceru.

ludia sa prejedaju, neuvedomuju si to, ale v nasej kulture sa je velmi velky objem potravin, mlady to vacsinou nepocituju, ale potom na starsie kolena priberaju (co by nebolo az take zle), ale nadmerny kaloricky prijem ovplyvnuje dlzku zivota, nie len priamo cez obezitu.

a este dodam, ze treba najst rovnovahu medzi tym, co mame radi (mlsny jazyk mam exteremne a neodopieram si) a medzi zdravou stravou. radsej si dam pol jedla, ktore je velka dobrota a je mi jedno, kolko ma kalorii a doplnim si zvysok bruska salatom, alebo si dam jedno jedlo plne vitaminov, vlakniny, zdraveho tuku a mineralov a potom druhe nejaky tazky patok, dolezite je, aby to bolo v rovnovahe - potom je zdrave aj telo, aj mysel.

:) vela stastia

Ivka23

Môj recept na chudnutie je piť tri krát za den čaj pu erh, obmedziť trošku stravu, jesť viac zeleniny a ovocia, piť veľa vody a každý deň aspoň trošku cvičiť 30 min.denne. Ja som takto schudla za týžden a pol 1,5 takže som spokojná.

medvediik

Nieje zac, rada som pomohla, u mna to funguje. Chce to sebavolu,nieje to lahke ale pojde ti to, drzim palce! :)

schudneme

no dakujem vam obom velmo pekne, ale myslim ze ma najviac upresnilo od medvediika a kebyze idem an google tak sa toho nedozijem odpovede, bo vsade je daco ine...

t333

prezradime: chod na taku stranku, vola sa, ze google a tam do toho okieka v strede natukaj slovo 'schudnut' alebo 'chudnutie' atd. a vyhodi ti miliardy stranok a diskusnych for, kde sa to preberalo uz 1000000 miliard krat.

medvediik

Ahoj:)
za 2 mesiace v pohode schudnes tych 6-8 kil.. Ako na to? Treba upravit jedalnicek a pridat sport (beh,bicykel,aerobik, alebo plavanie)
zhrnem ti to v niekolkych bodoch:
- sladkosti treba obmedzit - denne maximalne 2-3 kocky cokolady
- jest vela ovocia a este viac zeleniny.
- jest 5x denne, ale nikdy nie do plna, radsej male porcie, na ranajky nieco co ta nasyti,na obed nieco zdrave ale nech to obsahuje biele maso, na veceru nieco lahke (najlepsie bielkovina) , a na desiatu a na olovrant najlepsie nejaka zelenina/ovocie
- sportuj rano, tym sa ti zrychli metabolizmus
- pi vela : cistu vodu alebo bylinne caje (najlepsi je zihlavovy a zeleny caj) dokopy nech vypijes za den 2,5 litre (ale sladene napoje vynechaj)

asi to je vsetko. to zvládnes. Neváz sa denne, staci tyzdenne :)

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Velmi by som chcela - Fórum - ZDRAVIE.sk