Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia Minerva a mozne tehotenstvo?

Príspevok v téme: Antikoncepcia Minerva a mozne tehotenstvo?
Jaja18

Ahojte,

uzivam antikoncepciu Minerva uz 2 mesiac, lenze mam tu 7 dnovu pauzu a v utotok mam ist na dalsie 3 balenie, ale menstruacia sa mi este nedostavila...ked som brala prve balenie menst. nastupila 12.juna ...5 dni po zobrati poslednej tabletky...tabletky som uzivala na cas , nezracala som,ziadnu tabletku som nevynechala....mozem byt tehotna?

dakujem za vase odpovede

Macca

V zasade nie je proti pravidlam ak jeden uzivatel zalozi viacero tem. Samozrejme ak nie su na chlp rovnake (vtedy ide o duplicitny spam). Na druhej strane nie je "vhodne" aby niekto zakladal nove "podobne" temy len aby rychlo dostal odpoved.

Jaja18e

ja som si myslela ked tu uz nikto neodpisuje, tak zalozim dalsiu temu ...vela tem sa tiez opakovala, tak som si myslela ze tiez zalozim viacero tem...ale nechaj tak uz nezalozim...ja som tu len prvy krat pisala ...nikdy som tu stranku nenavstevovala

alusinka

Ja som po prvom "mesiaci" uzivania HAK menstruaciu nedostala vobec. Teraz to uz budu asi dva roky, a menstruaciu mam normalnu. Sice kratsiu, ako predtym, a niekedy mam len hnede vytoky, ale nestazujem si ;))
Je to uplne normalne ;)

lioness_01

jaja, založila si presne tú istú tému, otázku si sa mohla spýtať aj sem, to sa tu tak nerobí že s každým "prdom" sa tu zakladá nová téma... máš tu jednu založenú, tak si otázku mohla položiť aj sem a druhá vec je to, že na tú tvoju otázku som ti odpovedala skôr ako si tú tému založila... takže trošku ti nerozumiem,a le ok

Jaja18

a urcite by som nechcela aby sa mi tak menzes vratildo povodneho stavu, pretoze som ho mala 8 dnovi a strasne bolesti bolo mi zle a pod... tu HAK mi predpisala lekarka kvoli tomu aby sa mi hormony upravili, pretoze som mala zvysenu hodnotu testosteronu a zacali mi vapadavt vlasy ...

lioness_01

jaja, nehnevaj sa, ale ja som ťa už nahlásila administrátorovi, šak zase si tu dnes založila túto istú tému, to sa mi už nezdá normálne...

Jaja18

ano chapem co si chela tym povedat vcera som normalne uzila prvu tabletku z blistra ...a ten hnedy vytok pokracuje...o tyzden v stredu pojdem na kontrolu k lekarke, pretoze mi kazala prist ...a dakujem za tvoje odpovede:)

lioness_01

Jaja, áno užívaj, a tým že si tvoje telo na HAK zvykne, neznamená, že sa ti menštruácia vráti do pôvodnej podoby... neviem či vieš ako funguje HAK, ale jedným z antikoncepčných účinkov je aj to, že stenšuje výstelku maternice...ak si pochopila čo som tým teda chcela povedať...

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia Minerva a mozne tehotenstvo? - Fórum - ZDRAVIE.sk