Orgazmus..vzdy a vsade

Príspevok v téme: Orgazmus..vzdy a vsade
orgazacka

Mam problem. Velmi lahko dosiahnem klitoralny orgazmus. Pravidelne sa mi to stava v autobuse, vlaku, na bicykli, kolotoci... Neda sa to ovplyvnit. Mam 17 rokov, priatela, sex takmer kazdy den. Pohladi mi prsia a uz mam orgazmus... Potom pri sexe pride vaginalny a neskor este par klitoralnych. Je to pri sexe fajn, ale v buse a podobne..no neviem, co robit.

behind

Suhlasim s Adamom Krtom, može to pomocť.Ja som mal podobný problem s precitlivostou, casto sa mi bez priciny postavil a aj som ejakuloval, no este horsie, lebo som bol mokrý.Alebo som vosiel do sprchy, a len co som pustil vodu na penis, tak to zo mna islo...tak som tiež skusil tu techniku, nechaval som stiahnutu predkozku a potom nebol tak citlivy.Klitoris je stavbou podobny penisu.

AdamKrt

Pravdepodobne si multiorgazmicka. Precitlivena. Skusala si gynekologicku, co poradi ? Problem by mohol byt aj inde. Zakladom je vediet, ci inak neni nejaky iny problem, ci si zdrava.

Ak s zdrava a neprestavalo by to, tak by som mal jeden tip.

Kazde miesto na tele znasa urcite vzruchy. Je mozne, ze mas napr. viac odhaleny klitoris a tym je citlivejsi. Ale, cim viac je dane miesto namahane napr. trenim, dotykmi atd, tym viac si telo zvyka na pocity z tej oblasti.

Cize, kludne by si mohla skusat to, ze dojdes napr. niekolkokrat do dna do sprchy, pustis si trysku na sprche a das to na klitoris. Iste to bude aj neprijeme, ak si takato citliva, alebo naopak, budes mat orgazmus za orgazmom. Je pravdepodobne, ze ak to budes robit castejsie, tak si telo zvykne.