Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

diskomfort

Príspevok v téme: diskomfort
cajik

ahojte, uz 10 dni uzivam canesten krem lebo som mala mykozu. Nemam vytok, ani stipanie, a v podstate ani svrbenie (beruc do uvahy to, ze viem ako take svrbenie pri mykoze vyzera:)). Ale pocitujem sem-tam taky zvlastny pocit, neviem to opisat, nepohodlie, jemne ma to zasvrbi. Co to je ? Ist na gyndu ? alebo sa dalej doliecit (v pribalovom letaku pisu liecenie min.2tyzdne aj po vymiznuti prvotnych priznakov) ? alebo to je len nejak narusena mikroflora alebo ja neviem ?? prosim poradte, dakujem

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

diskomfort - Fórum - ZDRAVIE.sk