Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

poooooooooomoc notebook !

Príspevok v téme: poooooooooomoc notebook !
notebook

ahojte prosím poradte mi ja sa v takýchto veciach nevyznám,najprv sa mi začala kaziť batéria či nabíjačka na notebook nabila mi ho maximálne na 20minút teraz možno ešte menej nabíjačka raz niekedy ide raz nie ... a dnes ked som zapla notebook,výpisalo mi to že má notebook nejaký problém ,pokúsilo sa to ho samo opraviť ale nepodarilo sa, tak som ho vypla a zapla znova sekla mi myška na obrazovke ,normálne koľko x ho zapnem toľko krát ostane seknutý, ako zapnem normálne tam nabehne logo atd... ale tam kde sa prihlasujem na účet tam to končí a myška sa nepohne,čo mám robiť? som v takýchto veciach laik,poradte mi prosím niekto kto sa vyzná,keby niečo mám hp

notebook

ľudia všetci mi radíte ohľadom tej nabíjačky to je vedlajšie aj ked aj tak dakujem, ale prečo my sekol notebook?!:(

notebook

ale ja nemám myšku na kábel viete ako to myslím? len normálna na notebooku čo prstom pohybujete ,nesmejte ja sa fakt nevyznám :D:(

M74

Nabíjačka má pravdepodobne zlomený kábel, to by mohlo vysvetlovať prečo občas ide. Ak na jedno nabitie vydrží málo, tak to už batéria odchádza do večných lovíšť.

AdamKrt

Predpokladam, ze mys ma USB koncovku. Mys moze byt pokazena, najcastejsie zalomeny kabel. Treba skusit inu, pozicat si...

Dobre je aj skusit iny USB port. Mohol by byt aj problem s napajanim cez USB port a to by bolo horsie.

notebook

dobre dakujem,ja neviem vôbec aký je starý zistím si ale viac ako 3rokynemá.Ale to že nejde nabíjačka či batéria fájn ale prečo mi potom sekol ten notebook?tomu vôbec nechápem

AdamKrt