Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

piercing-zásah do tela ,akné

sansa

to ste ma vydesili, lebo ja som v podstate nepoznala čo je akné, ale minulé leto som si dala do ucha piercing a vtedy prišlo také strašné zhoršenie tváre, že dnes nevyjdem na ulicu minimálne bez silného korektora...a dnes mi to nejak doklaplo, že to bolo presne vtedy...ááááá, tak keď je to pravda, mňa asi porazí...a je jasné, že len vybratie piercingu už tomu nepomôže...

redhead

Prepichli mi pupok...ktorý ešte stále mokvá a nieje zahojený a to som si ho dala v apríly! Po troch týždňoch prišlo zhoršenie, v priebehu týždňa som mala pleť na nepoznanie...

whee_ee

redhead, zhoršila sa ti zo dňa na deň a až po troch týždňoch, nie postupne, ako keby sa telo postupne "trávilo" alebo hneď po prepichnutí napr. nejakého bodu, takže neviem, ale nie som odborník, ale nemyslím si, že je to z toho... ale jeden nikdy nevie..

Lucik22

Ja mam 7 nausnic, akne som mala hlavne na zakladnej a strednej, teraz som na VS a akne pomalicky ustupuje a nausnice mam stale :)

redhead

whee_ee

Mám 21 rokov a práveže už som prešla všetkým možným ,dokonca aj Roacutanom, po ktorom sa mi samozrejme nádherne vyčistila pleť ale po piatich rokoch to znova vypuklo...zmenila som úplne stravu, detoxikujem ako sa dá, už to trvá niekoľko mesiacov a stále nijaké veľké výsledky....tak rozmýšľam že aké zmeny nastali...a dala som si piercing asi tri týždne pre dtým ako sa mi zo dňa na deň hrozne zhoršila pleť....

whee_ee

podľa mňa môže a nemusí to byť v tom., porozmýšľaj, či nenastali aj nejaké iné zmeny v tvojom živote tiež zhruba v tom období. strava, pitný režim, stres atď, poprípade, či to nie je len puberta :))) ak máš na to vek.

pirsa

neviem, ci to staci-len vybrat pirsing z pupku...
tam sa myslim uz narusila nejaka cakra, a ta sa asi nespravi len ked vyberies nausnicku, alebo ano?

redhead

lolkaAD