FórumDo kategórieKam som prispelObľúbenéVyhľadávanieNová téma

Téma: Krvavy vytok

Pridať do obľúbených **OdpovedaťObnoviťHľadať "Krvavy vytok" v článkoch
  • Ikona kategórie Téma v kategórii: Ženské ochorenia
    lily2121.10.10 13:06??.??.118.113

    dobry chcela by som sa opytat,ci by ste mi nevedeli poradit. uz pol roka mam krvavy vytok. pride vzdy tyzden po menstruacii.cize ked mi skonci, tyzden je dobre a potom sa ukaze vytok.lekarka mi robila vseliake vysetrenia ale vsetky boli v poriadku.akurat som mala zapalenu maternicu,dala mi antibiotika a vraj uz je to ok. zmenila mi aj antikoncepciu.brala som triqilar a tento mesiac som zacala som brat akesi nove volaju sa maitalon dnes som vzala 13 tabletku a objavil sa vytok tak ako mesiace predtym.uz ma nebavy zas ist za lekarkou.neviete co to moze byt?alebo mam pockat do dalsieho mesiaca, ci sa to bude opakovat, lebo si moje telo este nezvyklo na tabletky.

  • M 2517.07.12 16:10??.??.165.140

    hej, jasné, však to sme už riešili v tvojej téme .. to môže, aj nemusí mať niečo s hak ..

  • alenaaa17.07.12 16:01??.??.220.135

    mne maitalon tiež nerobí problémy, som veľmi spokojná len nechápem tomu výtoku. Ale vraj je to normálne že sa takto končí menštruácia.

  • M 2517.07.12 15:45??.??.165.140

    vyhovárať sa mu a odmietať priatela?? a čo tak mu povedať pravdu ?!?

    čudný prístup teda...

    alenka, ja beriem maitalon už asi tri roky a bez problémov ... ale každá žena je iná

  • alenaaa17.07.12 15:29??.??.220.135

    ahoj, ja mám maitalon a takýto výtok po menštruácii sa mi začal objavovať po roku užívania.

  • Aggggeska16.07.12 14:54??.??.195.104

    Ahojte mam jeden problem uz asi mesiac mam dost silny krvavy vytok nieje to nic prijemne.V minulosti som mala cysty na oboch vajecnikoch ale naposlednej kontrole boli fuc neviem co robit nebavi ma kazdu chvilku behat ku gynekologovi poradte mi niekto.Mam priatela a je mi dost trapne ho stale odmietat a vyhovarat sa mu.

  • Trash20.01.11 11:40??.??.72.200

    Ide o ovulacne krvacanie,da sa to krasne upravit antikoncepciou...pockaj si mesiac,ak ti nezaberie,porad sa s lekarkou.

  • Kajca19.01.11 19:55??.??.137.8

    Dobrý chcela by som sa len spýtať, či by ste mi nevedeli poradiť. Pár dní na to ako mi skončila menštruácia mi začal tmavý výtok, ktorý sa po pár dňoch zmenil na krvavý a potom sa v nom začali objavovať kúsky krvi....PIchá ma v podbrušku...Mám priatela a aj napriek tomu sexuálne žijem. Pravidelne. U lekára som nebola myslíte že by som mala???

  • rew21.10.10 13:31??.??.16.1

    lily21> asi pockaj, mozno nova HAK pomoze.. ale telo si na nu este nestihlo zvyknut.. dala by som tomu dva-tri mesiace.. mne taketo spinenie zacalo az po niekolkych baleniach, mala som parkrat a potom to zas preslo a odvtedy v pohode..

Nový Príspevok



  Opíšte písmena z obrázku vľavo



Článok dňa

Inzercia

Hotel Partizán**** – Tále, Nízke Tatry

Hotel Partizán**** – Tále, Nízke Tatry

Spoznajte krásy nízkotatranskej prírody v Hoteli Partizán**** na južnej strane Chopku.

PectaSol-C® - je jedinečný, patentovaný a vysoko efektívny Modifikovaný Citrus Pektín (MCP)

PectaSol-C® - je jedinečný, patentovaný a vysoko efektívny Modifikovaný Citrus Pektín (MCP)

Je vedecky dokázané, že má bezpečné, jemné a vysoko efektívne vlastnosti.

PectaClear® skutočná inovácia v detoxikácii

PectaClear® skutočná inovácia v detoxikácii

Je vedecky dokázané, že má bezpečné, jemné a vysoko efektívne vlastnosti.

Hotelio.sk - Last-minute pobyty v najlepších slovenských hoteloch

Hotelio.sk - Last-minute pobyty v najlepších slovenských hoteloch

Výhodné pobytové balíky - Viac ako 160 ponúk - Garancia spokojnosti

^ Späť na vrch