Chuť so všetkým skončiť.

Príspevok v téme: Chuť so všetkým skončiť.
akoŽiť

Človek by si myslel že mám všetko čo treba. Rodinu,študujem na vysnívanej výške,priatela,zdravie. A 20 rokov k tomu . Lenže...Niekedy a v poslednej dobe dosť často pocitujem smútok,strach.. Čo bude dalej.
Už od narodenia som mala zdravotné problemy no naštatie som sa z nich dostala bez následkov. Moj otec pochádza z rodiny kde boli alkohol a bitky na dennom poriadku .Nikdy mi nevedel extra prejavit láskua v živote som od neho nepočula že je na mna pyšný... Skor ostatné decká boli lepšie ako ja. Nikdy sme neboli ako rodina na žiadnej! dovolenke,výlete..
Od školky, základnej,strednej, som mala pre svoju utiahnutu povahu problém najst si kamarátky. Vždy som bola tak niekde na chvoste. Nosila som strojček,okuliare,mala som nadváhu ,užila som si posmech pre červenanie.V druhom ročníku na strednej škole som však spoznala úžasného človeka ktorý mi vo vela veciach pomohol,poradil ...Taká moja spriaznená duša. Vztah som však s ním nechcela, v podstate dodnes neviem prečo.. Možno pre moj vlastný strach, pre akési vnútorné nedozrenie.Maturitu som úspšene zvládla a rovnako aj Vs kde ma prijali . Bol to úžasný pocit šťastia.