introvert / pocit prazdnej hlavy

Príspevok v téme: introvert / pocit prazdnej hlavy
Lostak24

Ahojte, som vysokoskolsky student a mam problem s ktorym si neviem rady: som povazovany za ticheho chalana - vyrazneho introverta, a paradoxne snivam o tom byt stredobodom pozornosti ale iba v snoch alebo v myšlienkach, v realite mi to dost vadi, vidim na sebe aj znaky socialnej fobie, existuje moznost ze sa dokaze introvert zmenit na extroverta? ak ano, ako mam postupovat?

a druha otazka sa tyka pocitu prazdnej hlavy, proste ked som s niekym, absolutne ma nic nenapada co povedat, vzdy len pocuvam a nejako neviem rozvinut konverzaciu, a casto ludia sa ma spytaju ze preco nic nehovorim a potom som o to viac nervozny, velmi ma to trapi, da sa tento pocit nejako vysvetlit ze z coho plynie alebo ako to zmenit?
Dakujem za kvalitne odpovede :)

InnerWorld

sorry,som si splietla odpovede, no a s tou spolocnostou je to tak,ze ja sa citim byt tak primerane sebavedoma kym nenatrafim na extrovertov,pretoze neviem tolko povedat,co oni a potom neviem,ci mi naozaj klesa sebavedomie alebo si to namyslam...inak vseobecne extro nemozem hadzat do jedneho vreca,lebo mam jednu dobru kamaratku extrovertku a aj s inymi sa sem-tam da,len by som uvitala viac intro,pretoze mam dojem,ze v spolocnosti je drviva vacsina extro a velku radost mi to nerobi

hoover

sex je ako droga. bez neho nemozeme byt,ale ucinok je docasny. Je pravda, ze som potom zhovorcivejsi, ale nie dlho.Intro je jednoducho povaha. Tiez, ked idem do neznamej spolocnosti som vacsinou ticho.Zufaly nie som,ale nesvoj hej.Ale ked je dobra atmosfera citim sa lepsie.

zavazniprobl