Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

SLS (sodium laureth sulfat) spôsobuje akné ?!

Príspevok v téme: SLS (sodium laureth sulfat) spôsobuje akné ?!
heninka

dočítala som sa na nete že SLS sa nachádza v šampónoch, krémoch a pod. a že sa vytvorí film na pokožke ktorá potom nemôze dýchať a tým spôsobuje akné. Čo vy nato? niekto už skúšal vyradiť veci z touto zložkou a zbadal že nema vyražky? lebo ja mam hlavne na čele takže to asi môze byť pravda že od šamponu lebo som pozerala a mám SLS v ňom.

kaciatko_7

no viem ze ma drazdivy ucinok, vyvolava svrbenie, moze viest k vzniku lupin, k nadmernemu vypadavaniu vlasov, vznik aftov (zubne pasty)... a este som sa v jednej mudrej knihe docitala, ze spolu s inymi chemickymi prisadami mozu vznikat latky, ktore narusuju ochrannu koznu barieru, takze do koze mozu preniknut nejake skodlive latky a z toho dedukujem ze moze sposobovat aj akne,,, no to je vsak tazko jednoznacne pripisat jednej latke

JohnnyBanana

SLS je vysoko toxicka a zaroven velmi ucinna a extremne lacna odmastovacia latka,pouzivana i pri umyvani motorov a najdete ju takmer vo vsetkych samponoch,telovych mydlach,zubnych pastach a cistiacich prostriedkoch. Je vodou na mlyn rakovinotvornym bunkam a okrem koznych problemov,vypadavania vlasov moze sposobit vazne poskodenie zraku,najma u deti.Existuju vyrobky,ktore SLS neobsahuju a aneobsahuju ani dalsich takmer 3000 chemickych latok,ktore najdete v beznych prostriedkoch domacej a osobnej hygieny.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

SLS (sodium laureth sulfat) spôsobuje akné ?! - Fórum - ZDRAVIE.sk