Skoro dospelá?

Príspevok v téme: Skoro dospelá?
Andrejka6421

Ahojte, chcem sa spýtať na Váš názor. Mám 17 zanedlho 18 rokov. Som študentka 3.ročníka na gymnáziu. Vôbec nechcem ísť na vysokú školu. Najradšej by som sa keď zmaturujem vydala a mala deti. O tomto snívam už od malička. Problém ako mnohý vravia, že si chcú užívať život a nie si ho pokaziť mi absolútne nevadí...keď som mala 15 vybláznila som sa, narobila sprostostí...teraz to už nepotrebujem. Aj vďaka tomu som taká aká som, spolužiaci mi lezú na nervy svojou detinskosťov, alkoholizmom a potrebou ísť každý piatok do mesta a neviem čo všetko tam robiť. Aký máte na toto názor? Je fajn že 17 ročné dieťa je takéto? Známy po mne len pozerajú, či som normálna tak skoro sa zaoberať takýmito vecami... ale podľa mňa to nie je skoro...treba mylsieť na budúcnosť a pdľa toho sa aj správať...

Iveta Michael

bibi123

Nie nemýliš ale ja som nepovedala že dieťa zničilo život...blbosť.Len skrátka asi neskôr ľutovali že to bolo v takom čase a nie inom...alebo poznám také,aj moja bývalá kolegyňa stále mi tvrdila že má 4 deti ale keby sa mala ešte raz rozhodnúť tak by viac ako jedno nechcela...a pritom sa nemal zle,tak ja neviem ako to je...a inak,náhodou mám veľmi bohatú ,,prax,, s malinkými deťmi,naposledy som mala chlapčeka 6-mes.a vypiplala som ho až do 1,5 roka kým mamka študovala..ale v mojej opatere bol krásny,čistučky,bacuľko:)) Veľmi som ho hýčkala,to mi ver....:)

rozumiem ti

andrejka: podla mojho nazoru by si mala urobit to, po com ti srdce pisti, akurat nie teraz... daj tomu "oddychovy" cas a ak aj o nejakeho polroka, rok budes rozmyslat rovnako, tak by si mala do toho ist. zivot je nevyspytatelny a casto su jeho cesty uplne odlisne od tych, ktore sme si vysnivali. teraz to chvilu neries, uzi si cas mimo lavic :)