Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Príspevok v téme:
jackee

Absolútne neviem na akú vysokú školu chcem ísť. Baví ma tvorenie, rada si vyrábam šperky, rada kreslím...no bavia ma vlastne všetky tvorivé činnosti. Predmety ako matematika a fyzika ma nebavia vôbec, skôr dejepis, geografia, biológia. Rozmýšľala som o architektúre, farmácii. Alebo, neviem či sa to dá študovať niekde na VŠ (aj v zahraničí), kaderníčka, vizážistka- alebo niečo podobné. Študujem 8-ročné gymnázium, aj keď chodím ešte len do sexty, už je čas začať nad tým rozmýšľať.

TrainingBoy

ono je fajn ze ta nieco bavi ale vysoka skola nebyva vzdy o tom, musis si vybrat to co ta aspon trochu zaujima a to co dokazes zvladnut, treba spravit kompromis, lebo skoncis niekde uprostred studia...a pozri si aj kvalitu skoly, tiez ma to predtym netrapilo no teraz sam vidim rozdiel

xy:)

architektura - potrebujes matematiku, farmacia - potrebujes chemiu. ak k tomu nemas vztah, tak si to ani nevyberaj. mozes sa dat na nieco umelecke, o takych skolach ale nemam prehlad. a co je perspektivne do buducna - hm, co je perspektivne dnes, nemusi byt o 5-6 rokov.

jackee

Ja som počula že farmácia je ešte ťažšia ako architektúra, brat študoval arch. a aj úspešne:) no bola to makačka, za tri dni spal 5 hodín keď boli skúšky, bakalárka, diplomovka. Viem že s matiky chodil na doučovanie 2 roky(potom už nebola), ale že gymnazisti s tým nemali problém, ale tým zase nešli odborné predmety, ktoré sa berú na stavebnej strednej. A tá farmácia, mám rada biológiu, no chémia nie je môj "favorit". Chcem také zamestnanie, ktoré ma bude baviť, preto začínam vyberať už teraz. Viem že by ma nebavila kancelárska práca, teda také monotónne. V poslednom čase začínam rozmýšľať na umeleckými školami. Viem, že to nie je možno do budúcnosti perspektívne, ani finančne, ale bavilo by ma to. Kde sú také školy, aké sú tam odbory?

Sasanka_