Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Chcem ist na strednu zdravotnu skolu

jankaaaaaaaaa

philips: oni ti skor budu zavidiet, ze budes mat na skole same pekne dievcata a urcite viac ako na priemyslovkach napr :)

delphia

zdravotnicky laboranti, rehabilitacni laboranti, ci rentgen laboranti boli bezne aj v minulosti aj chlapci, nie len dievcata. ako zdravot. sestry boli cca pred 20. a viac rokmi skoro vylucne len baby, ale v ostatnych dvadsiatich rokoch ako zdravot. asistent studuju bezne aj chlapci. dokonca pred cca 10. rokmi mi robil "stanicnu" zdravotny brat :D

jankaaaaaaaaa

vobec natom nic smiesne nevidim. aj ja som mala spoluziaka na ZS, ktory sa hlasil na zdravotnu a vobec nikto sa mu nesmial

philips

No, o mne to už všetci vedia. Dosť mi pomohla triedna, ktorej som to celé povedal, kto sa začal smiať. Už som bol aj na dni otvorených dverí a ako odbor som si vybral zdravotnícky laborant.

sandrus :)

vies co phipips vobec si nevsimaj nazory tvojich spoluziakov su proste taky pretoze chcu zaujat a s tim nic nenarobis oni chcu byt proste stredobodom pozornosti.....aj ja by som chcela ist na strednu zdravotnu skolu ako to tam funguje?..poradte niekto...hladam ju v banskobystrickom kraji rozhodujem na medzi tou v BB a ZV neviem ktora je lepsia..tak co co si myslite vy? ..kludne piste zaujimaju ma vase nazory...:)

jennie