Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Mladé mamičky

Príspevok v téme: Mladé mamičky
Julia98

ahojte. zaujímal by ma váš postoj k mladým mamičkám (15-19r.). z každej strany človek môže započuť hlášky typu "úplne si pokašlali život", "sú to nezodpovedné decká", "decko má decko", atď. no stále nechápem ako si môže žena pokaziť život takým darom ako je bábätko. viem, že asi nie sú ešte nato dostatočne finančne zabezpečené, nemajú školu,... ale nezdá sa vám, že slovné spojenie "pokazili si život" je až príliš silné? tak ako to je?

- mamičky, ktoré mali v tom veku bábätko alebo ho práve čakajú skúste sa aj vy vyjadriť ako to beriete. rada by som si prečítali nejaký takýto životný príbeh...

PS : tehotná nie som

adriša

Ahojte su tu prosim nejaké ochotne mladé mamičky ? :) som študentka a chcela by som sa vas popytat na par info lebo chcem o mladych mamičkach a ich zvladani záťaže aj prijemnosti s babatkom pisat bakalarku..ak mate zaujem TAK PROSIM info správa...bude to len motivujuce a inšpirujúce pre všetky dalšie mlade maminy :)

RNG

Biologicky zrely vynosit zdrave dieta a schopnost sa om [postarat a vychovat v dnesnej spolocnosti su dve rozne veci,ktore sa civilizacne stale coraz viac vzdialuju.
Dnes moze otehotniet aj 12 rocne decko, lebo skor pohlavne dospievaju, ale pripravene plne na vychovu dietata je casto posunute az po skonceni vzdelania, casto az na 25 rok
Preto ako zodpovedny starsi clovek odsudzujem priskory sex, nepripravenych mladych ludi, ktory je spolocensky celkove velmi skodlivy a znizuje celkove kvalitu a pripravenost deti do dnesneho komplexneho zivota.

kajus410