mám problém (a možno nie)

Príspevok v téme: mám problém (a možno nie)
diskutujuca

ahojte...takže toto je môj problém: poznáme sa takmer 4 roky, z toho 3 sme boli najlepší priatelia, on sa do mňa počas tých rokov zaľúbil, ja som ho brala len ako kamoša, zlom nastal počas tohtoročného leta, keď sme boli od seba tisíce kilometrov a strašne mi chýbal, po návrate sme sa dali dokopy, aj keď z mojej strany sa nedá hovoriť o tom, že by som ho ľúbila...bola to obojstranná dohoda, že to riskneme. Po čase som nadobúdala pocit, že aj ja ho ľúbim, lebo každý študujeme v inom meste, tým pádom mi počas tých týždňov strašne chýbal a tešila som sa na každé stretnutie s ním, keď som s ním, je mi super, veľa sa smejeme. Môj problém je v tom, že celý život som si myslela, že láska je o tých motýlikoch v bruchu, spotených dlaniach a tak...ja toto pri ňom necítim..nič z toho..ale zase na druhej strane neviem si predstaviť život bez toho, aby som ho videla, aby som s ním bola a radšej nech celý život trpím ja, ako keby som mu mala ublížiť tým, že ho nechám alebo iným spôsobom. Myslíte si, že aj toto je druh lásky, a len mi to zatiaľ "nedoplo"? Zažili ste to už? Poznáte niekoho, kto zažil niečo také? ďakujem

liana01

teriulla
ty zas ako by si pisala o mne a o mojom vztahu...pred dvoma tyzdnami sa somnou rozisiel moj priatel. tiez sme spolu boli 2,5 roka a tiez vraj preto ze ma pocit ze ma uz nelubi, ze sa nam laska kdesi vytratila...ze na zaciatku to bolo super, lubil ma a velmi, ale potom to vraj slo dole vodou..len koli tomu ze sme sa obcas pohadali, zacal byt nervozny atd a nechal ma...vraj mu namne stale velmi zalezi, ale nieje tam ten cit