Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

prosim o radu-HAK, cklus...a nechraneny sex

Príspevok v téme: prosim o radu-HAK, cklus...a nechraneny sex
verisima

Zdravim,
mam trosku komplikovany problem ale potrebujem poradit. Ide o to že som po 4 rokoch doplietla uživabie antiky a pozabudla som na to a mala som nechraneny sex a tak som si dala tabletku po. Gynekologicka mi odporucila dat si mesiac bez tabletiek...cize pockat na menstruaciu a nasadit opat tabletky. Menstruacia sa dostavila po 5 tyzdnoch a nasadila som nove tabletky. na 5 den uzivania som mala opat nechraneny styk a tak neviem co teraz? douzivat tabletky a cakat na menses,dat si tabletku po? moze sa vobec tabletka po uzit na antikoncepciu?
Vopred dakujem za odpovede!

goccia

Chranit sa v prvom tyzdni sa odporuca, ak si zacala tabletky brat v 2. az 5. dni menstruacie.
Ale ak si zacala v prvom dni menstruacie, chranena si od prveho dna uzivania tabletiek.

Ake tabletky uzivas? Mala by si to mat napisane aj v pribalovom letaku.

verisima

no to mna v podstate zneistuje, ze pri uzivani HAK sa odporuca chranit sa aj inak, v prvom tyzdni uzivania. Ja som mala pauzu mesiac bez tabletiek a teraz som nasadila nove a mala som styk v 5 dni uzivania novej HAK...takze to chcem vediet ci je tu možnost otehotnenia...a co robit?

goccia

ten odkaz sa neskopiroval dobre, takze ti sem skopirujem cely text:

Tabletka "po" a hormonálna antikoncepcia

Dnes ráno som prišla na to, že som cez víkend zabudla vziať tabletku v prvom týždni brania antikoncepcie o viac ako 24 hodín, čo sa mi stalo prvýkrát. V tom čase sme mali nechránený styk. Môj gynekológ mi odporučil okamžite prestať s tabletkami(hormonálna antikoncepcia Jasminelle) a dať si postinor, keďže to bolo asi 60 hodín po styku. Takže som dnes zjedla antikonc.tabletku aj postinor. Vy ale píšete, že sa to v žiadnom prípade nemá robiť, čo ma dosť naľakalo. Mám okamžite vysadiť antikoncepciu ako mi to kázal lekár? Nerada by som tak učinila. Môže to mať nejaké vážne zdrav.následky - postinor a antikoncepcia?
Veľmi pekne prosím o skorú odpoveď, keďže neviem, čo ďalej s antikoncepciou, ďakujem.

Kacenka [Porodní asistentka] - Ja píšem, že sa nesmie užívať súčasne antikoncepcia a tabletka "po". Veď to isté vám vlastne povedal aj lekár. Treba dodržiavať jeho pokyny!!! Okamžite vysaďte tabletky. Po zbytok cyklus si dáte pozor, aby ste neotehotnela. Potom príde menzes a ako keby nanovo začnete počas menštruácie brať tabletky. Veď ak by ste v tom pokračovala, tak telu dáte takú obrovskú dávku hormónov, že môžu nastať problémy a to asi nechcete. Radšej si dávajte väčší pozor na to aby sa vám to už neopakovalo. Dajte si pripomienku do mobilu, aby ste nezabúdala brať tabletky.

goccia

pokial viem, ak uzivas tabletky od prveho dna menstruacie, tak si od prveho dna aj chranena

a este toto www.omimine.cz

tabletka po by sa ale nemala uzivat tak casto

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

prosim o radu-HAK, cklus...a nechraneny sex - Fórum - ZDRAVIE.sk