Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Skolioza

Mey

No ono to záleží že aj do ktorej strany je tá chrbtica vykrivená. Ja napríklad mám doľava tak vám napíšem tie cviky na mňa. Ak má vaša dcéra opačne, tak ich prehoďte.:
1. Ležať na bruchu a vyťahovať ľavú ruku.
2. Ležať na kraji posteli na ľavom boku a pravú nohu dávať dozadu, dole, vrátiť hore a spať do pôvodnej pozície. ( telo musí byť v jednej rovine )
3. Kľaknúť na štvornožky na zem. Pravú nohu vystrieť , posunúť doľava, spať, a znova vrátiť do polohy na štvornožky. ( pozor, bedrá musí mať v jednej polohe stále. Nesmie ich vykrucovať spolu s nohou )
4. znova na štvornožky a teraz krúžiť hore dole s ľavou rukou ( pomaly ) a hlava nech sa obracá za rukou.
5. Postovaiť sa, ľaou nohou si stáť na špičku ( iba ľavou ) a ľavou rukou sa ťahať dohora . ( najlepšie by bolo , kebyže sa môže za niečím ťahať napr. rebrina )
6. Postaviť sa na špičky , pravú ruku v bok , ľavou urobiť oblúk ponad hlavu , telo mierne nakloniť s rukou. Tak urobiť okruh alebo skrátka chodiť tak .
7. Chodiť po štvornožky s tým ,že ľavá ruka zakaždým opíše na zemi kruh ( čo najvetší ako sa dá ) . Len asi také 2 cm nad zemou - nech ju príliš nedvíha skrátka len od seba v horizotálnom smere nie vertikálnom.
::: To by mali byť všetky cviky čo viem , každý by sa mal zopakovať asi 10 krát. Potom sú ešte cviky posilovacie na tzv. bradielkach.
Keby niečo tak tieto sviky som sa naučila v kúpeľoch v Turčianskych Tepliciach tak keby niečo tak tam.....

Mey

Ešte ja som mala také cviky, ktoré tie svaly, ktoré držia chrbticu aj posilnili , aj natiahli. Cvičiť sa naozaj oplatí , pretože kvantum decák , ktoré necvičia majú ochabnuté svaly z tých korzetov a potom i nemá čo držať chrbticu.

Mey

Ešte ja som mala také cviky, ktoré tie svaly, ktoré držia chrbticu aj posilnili , aj natiahli. Cvičiť sa naozaj oplatí , pretože kvantum decák , ktoré necvičia majú ochabnuté svaly z tých korzetov a potom i nemá čo držať chrbticu.

Mey

Ešte ja som mala také cviky, ktoré tie svaly, ktoré držia chrbticu aj posilnili , aj natiahli. Cvičiť sa naozaj oplatí , pretože kvantum decák , ktoré necvičia majú ochabnuté svaly z tých korzetov a potom i nemá čo držať chrbticu.

jejna

no dobre tak zacnem cvicit ja som kedysi chodievala aj na rehabilitacie a tam ma ucili ako sa to cvici ale ja som to uz zabudla nemohli by ste mi prosim poradit ake cviky mam cvicit??

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Skolioza - Fórum - ZDRAVIE.sk