Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ekonomická vysoká škola

bikerka

what

Kľudne mi môžeš napísať aj mail ak máš ešte nejaké otázky :
V.Alice@azet.sk

Ok, tak ti budem držať palce :)
No ja študujem v NZ, a tu mame len 1 semester matiku :D v 2. semestri si mozeme vybrat bud finančnú matiku, poistnú alebo matiku 2. ale ževraj ta poistná a finančná, tie nie sú ťažké.
No jedna moja kamoška študovala tiež v NZ ten odobr čo ja, teraz je piatačka čiže to sa ešte len uvidí...
A ďalší kamoš je tretiak...takže v tomto ti neviem poradiť :)

no ja som sa učila z tých kníh, a bola som aj na prípravom kurze v BA z matiky a angliny. ale ja som bola len na intenzívnom, trval skoro tyzden. a to mi vela nepomohlo..lepšie sú tie víkendové, ktoré trvajú od októbra...

what

bikerka

Ďakujem za info:-)Prihlášku si tam dám určite. Aj keď s tou matikou som tiež na tom biedne, ale ževraj je len 2 semestre, tak tiež by som to riešila doučkom. A ešte mám na teba otázku, vlastne 2 :-) Tí tvoji kamoši čo to vyštudovali, našli uplatnenie v pracovnej sfére? Z čoho si sa učila na prijímačky, z tých kníh, ktoré ponúka EUBA?

ewelin28

poznam zopar ludi, co studuju ekonomiku na UMB...a vacsina tvrdi..ze je to narocne....som aj pocula, ze je to najtazsia VS ekonomickeho zamerania...ale co pocuvam....tak aj ked vies..nemusis skusku urobit..a ked nevies..mozes...proste nie vzdy ide o vedemosoti...a to sa mi nepaci na tej skole..ale treba skusit...a matika a statistika su vraj brutalne....ak si nechodila na gympel a nebola v matike dobra...bez dakeho doucka..asi neurobis...aj ked clovek nikdy nevie ;)

zuzusla

Studujete niekto ekonomiku a manazment podniku V BB alebo na EUBE? nemate niekto spravne odpovede na knihu Tisic a sto otazok na prijmacie skusky z ekonomiky je to dost surne :(

bikerka

zuzuska