Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

T-mobile odmňa vymáha 90 €.. neprávom... ako postupovať? Nemôžu ma nútiť!

Príspevok v téme: T-mobile odmňa vymáha 90 €.. neprávom... ako postupovať? Nemôžu ma nútiť!
ach t-mobile

Ahojte teraz v januári mi končí paušál teda viazanosť v T-mobile! Stalo sa mi to že mi prichádzali sms od T-mobile že som bola na internete a to bude spoplatené toľko a toľko a neviem koľmo MB som využila.. pritom ja som nikde nebola na nijakom internete ešte priateľ vedľa mňa sedel a čudovali sme sa že čo veď som nikde neni!!!! A tak som volala na infolinku a tam mi povedali že pri faktúre mám ísť na reklamáciu... tak mi prišla 90 eurová fakútra!!!! a stou som išla v predajni sa mi ohradili že to dajú na reklamaciu... a že potom mi to budú strhávať z paušalu.. lenže ja u nich nechcem byť!!! teraz mi končí paušal tak som vravela že žiadne strhávanie nech vystavia novú faktúru a tu im zaplatím za môj paušal a končím s nimi... a už boli ticho a nechceli mi viac povedať.. že no ale nové faktúry sa nevystavujú to neni možné... ONI MA NEMôŽU NUTIŤ aby som u nich ostala ďaľších 9 mesiacov kedže moja faktúra je vždy 10 eurová!!! ako keby som si zaplatila preddavok a tým u nich musím ostať 9 mesiacov ale ja u nich nechcem byť! nemôžu ma nútiť aby som u nich ostalta... podľa mna to takto naschvál spravili aby si udržali zákazníka.. ked od nich každý odchádza... Ďakujem za rady na čo sa mám ohradiť!!!!!

Sullii

Aj ja som rušila zmluvu k 27.7.2013 a dnes mi prišiel apier od exekutora že som nezaplatila umelo mi predlžili zmluvu o dva mesiace a ked som tam volala tak vraj sa obrátte na finančne ako už si robia čo chcu ako vidím mobil nepoužívam už vyše roka je vyonutý a faktury stale chodia vyššie ako maju su to klamári

elca

bohuzial ak nechces mat obrovske problemy najprv vyplat a potom ries situaciu

ak ti uznaju tvoj nazor vratia ti späť
ale ak to nevyplatis mozes sa tesit aj na exekutora

takze vyplat a potom reklamuj a sa aj sud
s nimi

angela85

v t-mobile som sa pri znamych viackrat stretla s roznymi omylmi, ktore jasne, ze museli najprv zaplatit a potom im z toho strhavali za dalsie obdobia

lochness

O2 forever :) nemas nahodou smartfon? tam ak si nevypnes automaticke pripajanie na internet, tak sa ti to bude pripajat bez tvojho vedomia a stahovat aktualizacie, e-maily a take veci..

Shelby

Aj ja mám viazanosť ešte na rok,do decembra 2012 a mám platiť 10-12€ a vkuse mi posledné mesiace chodia 30€ faktúry!!!!! končím s blbým t-mobilom,v pondelok idem tiež pre výpis a kašlem sa na nich,prejdem buď do O2 alebo do Orange-u ..... mám 400 sms a 40 minút... uplne mi to stačí a nikdy tento limit neprekročím! Nech ma neštvú...to je raz tak ako mám platiť! ach... riadne to vie človeka vytočiť,ked mi prišla prvá taká vysoká faktúra tak som si myslela že Ooops prekročila som paušál a další mesiac som skoro nikam nevolala ani nepísala a ono mi prišlo znova 30 alebo 35€ !!!!! nenechám to len takk...

AlgunO

Môj paušál je 200 min. a 100 sms za cenu 23 EUR. Napriek tomu, že neprevolám a nepreesmskujem platím od 38 do 43 EUR. Dnes mi prišla faktúra vo výške 60,- EUR. Keď mi skončí paušál u spoločnosti T-mobile(teraz už Telekom), okamžite prejdem na kredit, žiadny paušál, žiadne faktúry, žiadne poplatky, žiadne okrádanie!!! Za čo toľko platím?! Na to sa pôjdem budúci týždeň opýtať do Telekomu, požiadam o výpis a o vysvetlenie. Ale nečakám žiaden zázrak, taká je realita. Buď budeme hlúpy a necháme sa okrádať, alebo zmúdrieme a začneme konať, aby sme pochopili, čo v skutočnosti život je. KTO MÁ PODOBNÝ PROBLÉM AKO JA? ĎAKUJEM.

Cashia

no to ti povedať mohli, lebo to je samozrejmé, že chcú aby si zaplatila faktúru, ja som spomínala to, že ti isto nepovedali, že sa musíš u nich znova viazať, lebo do toho ťa nútiť nemôžu..to sú dve odlišné veci, tak si to nepleť..počkaj na vyrozumenie z reklamácie, požiadaj o výpis a potom sa podľa toho zariaď..navyše môžeš faktúru zaplatiť až ďalší mesiac (akoby s ďalšou faktúrou)..už keby si mala aj druhú po splatnosti, začne sa to riešiť tým, že ťa odpoja..

ach t-mobile

ahoj ale oni mi tam jasne povedali že tu faktúru musím zaplatiť! A keď som sa na nich ohradila že ja nechce pokračovať u nich tak jednoducho povedali že oni nevystavujú nové faktury .. tá faktúra bude musieť byť uhradená...

Cashia

no vidno, že si vytočená, tak sa hlavne upokoj..nemôžu ťa nútiť predĺžiť paušál a to vieš veľmi dobre aj ty.. prišla si k nim s faktúrou, kt. bola údajne zle vystavená na služby čo si nevyužívala..dali to na reklamáciu na finančné oddelenie a bude sa to riešiť, tak sa upokoj, lebo pochybujem, že ti do očí povedali, že u nich "musíš ostať viazaná ďalej" aj keď ti končí paušál..a to, že si chcú udržať takto zákazníka je hovadina..možno je chyba v mobile alebo ti niekto v predajni zle nastavil využívanie internetových služieb (alebo si si to nechtiac urobila ty sama)a preto ti to strhávalo a účtovalo poplatky.. daj si urobiť podrobný výpis, tam máš čas, dátum a konkrétnu službu, kt. si mala využívať..

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.