Spinning - NTC

Anni123

Ahojte, včera som bola prvý krát na spinningu v NTC a musím povedať, že bolo super. Na to, že som začiatočník (bol to môj tretí spinn v živote) som v pohode zvládala, hudba išla do rytmu, takže sa išlo fajn. Spinning prebiehal v prítmí, kde nesvietili svetlá, len cez sklenenú stenu prechádzalo svetlo, musím uznať, že takto sa človek viac sústredí na dýchanie a pedálovanie, takže ďalšie plus. Hudba bola 50:50, ale pri toľkých ľudoch, nemôžeš urobiť každému po vôly.
No a na moje prekvapenie, nepozerala som na hodiny, kedy to konečne skončí, ale dokonca nás zopár ostalo ešte po hodine a dali sme ešte pár pesničiek navyše. Musím uznať, že spinnig sa mi zapáčil.

Baklazan

Asi to uz bude neaktulane, ale moje aktualne dojmy su dost zle. Pred tym som chodil do Esprie, a najlepsie hodiny mal Pista Pavlik (momentalne us netoci). Moje vyhrady k NTC:

- 80% hudby je nevhodne vybranej k danej casti trate (rovinka, kopec), NEDA sa ist podla hudby, trener (pokial stiha) slape vzdy rychlejsie, ked sa clovek pozrie na ludi, kazdy ide podla seba, nejake spolocne tempo neexistuje. Mna osobne unavuje po celkom dni rozmyslat nad tym ako slapat a davat pozor, aby sa clovek (kedze ho hudba nedrzi) neflakal

- vacsina trenerov prilis tlaci na pilu, idu na svoje maximum, skoro nikto nestiha, malo (az ziadne) oddychove rovinky. Vela sa slape zo sedla, keby som na seba nedaval pozor, tak tepy 85%+

- az na jedneho trenera prilis hlucna hudba - az do takej miery, ze zosik alebo repraky uz miestami nestihaju, ak je clovek na stroji v druhom rade, ma o zabavu (a usi) postarane. Asi podla hesla, cim hlasnejsie, tym viac kalorii spalis.