Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po zacati antikoncepie krvacam uz 10den...

jankaaaaaaa

ked beries hak podla pribaloveho letaka tak v ziadnom pripade nemozes mat nijake tehotenstvo ani mimomaternicove, kedze nemas ani ovulaciu ked uzivas hak.. mozno ze ti lekar zvolil nizkodavkovu hak a tebe by bola mozno lespsia trocha s vyssim obsahom hormonov. ale skus vydrzat este druhy mesiac. vacsinou sa posudzuje ci hak bola vhodne zvolena az po troch mesiacoch.

ewelinka

Zasa som zacala krvacat, slabo, ako na konci menzesu, ale predsa len, mam ist k doktorovi? Zacala som brat tabletky 12.2., to uz nie je sranda:( je to normalne? a co ak nedostanem vobec za tych 7dni, co bude prestavka?? kamoska ma strasi mimomaternicovym tehotenstvom, snad nie??

ewelinka

este sa chcem spytat ci mozem jednu menstruaciu oddialit tak, ze budem brat bez prestavky, aj ked som este len zacala, 1 mesiac... uz nekrvacam.Dakujem

iwus93

ja som tiež začala brať HAK a krvácam už 12 deň :( úplne slabé mám krvácanie, a už by som chcela s partnerom aj niečo robiť

geekygirl7

Chápem to dobre, začala si užívať HAK?
Ak je to tak, je to normálne. Prvé 3 cykly po začatí užívania antikoncepcie sa môže vyskytnúť špinenie. Ak pretrváva dlhšie, treba zmeniť preparát. A ak si začala užívať antikoncepciu v prvý deň menštruácie si chránená okamžite.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po zacati antikoncepie krvacam uz 10den... - Fórum - ZDRAVIE.sk