Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Novy zubny koren

cucak

ok dakujem :) napisem tam. o zubnych implantatov som uz pocul, ale ja som student, a pre mna je to dost vela dat 700e na zub. existuju este aj ine moznosti?

Eva531

No mozes si dat implantovat titanovu skrutku, ku ktorej sa potom pripoji keramicky zub a bude to vyzerat na nerozoznanie od tvojho vastneho zuba. Ja pre buducnost planujem skor toto. Staci, ked zadas do vyhladavaca na Google pojem "zubne implantaty" a dozvies sa o tom vsetko, co potrebujes, a takto si vygooglis aj zubarov, ktori to na Slovensku robia.

Eva531

Mne pred dvoma rokmi jeden zubar povedal, ze sa uz zacali robit vyskumy takeho typu, ze do kosti sa vlozi zarodok zuba a narastie z toho novy zub. Ale vtedy to bolo este len na urovni skumania a robili to iba vedci a tazko povedat, ako to bude dalej pokracovat. No na internete sa o pokracovani tohto vyskumu a o tychto experimentoch vela informacii najst neda, co je skoda. Uvedomeli zubari, ktori sa snazia kracat s dobou, odoberaju, alebo aspon by mali odoberat specialne odborne casopisy urcene pre stomatologov, ked chces, mozes si aj ty taky casopis objednat, odtial by si sa mozno mohol dozvediet viac. Pozri napriklad www.stomateam.sk Keby bolo keby, ochotne a velmi rada by som sa prihlasila za pokusneho kralika, nakolko cely zivot sa vlacim po zubaroch a porblemy mam velke, no bohuzial nie mojou vinou. Ale o svojich problemoch v tejto teme radsej pisat nebudem, nakolko to by bolo na velmi dlhy pokec a kto by to cital... Podla mojich informacii sa na Slovensku nikde take zakroky nevykonavaju, o akych tu pises, ale skus napisat internetovemu zubnemu poradcovi, mozno ti odpise napriklad na tejto stranke: www.dentalalarm.sk

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať