Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

láska k ...

Príspevok v téme: láska k ...
ivka9090

ahojte. už dlhšie som zamilovaná do mojho učitela. teda konkretne mna neučí ale učí v škole kde som ja. je to matikár. a stále ked okolo mna prejde tak ja som cela bez seba. pred tym ked som ho videla tak sa mi moc nepacil ale ked som s nim mala par hodin zastupovanych a dozvedela som sa o nom niečo a proste rozprávala s nim a tak no tak som zistila že som zamilovaná. páči sa mi také 4 mesiace. stále som dúfala že ma to prejde že je to len tak ale nieje. velmi ma to trápi už som si kvoli tomu aj vyplakala. chcem s ním nejako nadviazat kontakt ale netusím ako. a velmi velmi ma to trápi. budem velmi vdačná za odpovede.

a ešte kebyže mi sem chcete nadávat a podobne tak dakujem neprosím. ked mi chcete napísat že sa mi páči iba fyzicky nič to nieje tak ste na omyle. tak sa mi páčili viacerí ale ved to ma do 2 mesiacov prešlo. a nebrala som to tak vážne ako toto. zaujal ma a velmi.

BamyBamy88