Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

NEPRIJEMNE SVRBENIE POCAS 7-DNOVEJ PRESTAVKY PRI HAK

Príspevok v téme: NEPRIJEMNE SVRBENIE POCAS 7-DNOVEJ PRESTAVKY PRI HAK
erikabb

Ahojte, antikoncepciu Yadine užívam cca pol roka, a postupne si všímam, že po vysadení tabletiek ( pred začatím 7-dnovej prestávky) mám okolie pošvy veľmi citlivé, a pocitujem nepríjemne svrbenie malých pyskov... a následne po začatí noveho blistra sa zase dá všetko do poriadku..je to niečo ako kvasinky? alebo nejaký zápal? .. alebo dá sa tomu nejako predísť? Momentálne mám doma canesten, fungicidin a candibene krém.. len zasa to nechcem preháňať lebo to niež nie je dobré stále užívať maste a krémy.. dakujem vopred za rady ;)

jankaaaaaaaa

ale neviem ci sa to vyriesi zmenou hak. myslim ze sa odporuca na cas uplne vysadit. alebo kup mycomax tbl. volnopredajne

mataBB

no hej, su to kvasinky, kedze sa ti to opakuje kazdy mesiac tak zmen antikoncepciu...antikoncepcia moze u niektorych zien sposobovat kvasinky

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

NEPRIJEMNE SVRBENIE POCAS 7-DNOVEJ PRESTAVKY PRI HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk