Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Cim to moze byt?

Príspevok v téme: Cim to moze byt?
kikuskaaa

ahojte, chcela by som sa spytat na to, ze ci je podla vas normalne, ze ked som zacala brat antikoncepciu tak este asi 2 tyzdne na to som krvacala a ked som mala pohlavny styk s priatelom tak ma to aj bolelo. Neviem cim to moze byt, ci tou antikoncepciou (Maitalon), alebo niecim inym.
Dakujem za rady.

kikuskaaa

prosim ta a kedy to prestane? Teda na kolkaty krat ked doberiem hak? Teraz som akurat dobrala 21 tabliet, uz som mala aj menstruaciu tak teraz som zvedava, ci zase budem krvacat. A tie bolesti pri sexe su tiez z toho?

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Cim to moze byt? - Fórum - ZDRAVIE.sk