Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Je vzdelanie skutočne dôležité?

Príspevok v téme: Je vzdelanie skutočne dôležité?
Drobcek53

Ahojte. :) Mám 16 rokov, študujem na gymnáziu, som 3 roky šťastne zadaná a mám veľmi pozitívny vzťah k deťom. Môj „problém“ spočíva v tom, že ma takpovediac desí predstava, že jedného dňa by som mala odísť do iného mesta na VŠ. Nie tak ani kvôli tomu, že by som sa bála neznámeho alebo, že by som sa bála, že ma partner bude podvádzať atď. = brala by som to ako skúšku lásky – ak je dostatočne silná, zvládli by sme to. Ale skôr toho, že mám pocit, že ma to akosi zvláštne oberá o život. Každý mi hovorí aké sú to krásne roky na VŠ, roky zábavy, nezodpovednosti, spokojnosti, ale ja o dosť viac túžim po šťastnom manželstve s deťmi. Viem, každé obdobie človeka je na niečo stvorené a taký „dospelácky život“ mi neutečie, ale po niečom takom bažím už teraz. Keby je na mne hneď by som sa presťahovala s partnerom a pracovala na miminku. No uvedomujem si, že so základným vzdelaním dosiahnem fakt, že nič a dieťa potrebuje aj veľa materiálnych vecí. 3 roky čakania by boli podľa mňa ideálne. Ale 8 rokov?? Zdá sa mi to ako večnosť a ubíja ma tá predstava. Možno si myslíte, že ďalšia hlúpa 16tka s ružovými okuliarmi, ale ja hlúpa nie som. Viem ako v dnešnej dobe hľadia ľudia na titul, ale skutočne je správne hnať sa viac za takýmito vecami ako za láskou a niečím čo je nám súdené-deťmi?? Asi sa zamýšľam príliš dopredu, ale to som ja. Uvedomujem si, že je risk mať v dnešnej dobe dieťa, ale to mám prirodzenú túžbu potláčať len kvôli tomu, že sa zmenila doba a na prvé miesto sa presunula kariéra? Poteším sa každej odpovedi a ospravedlňujem sa za dĺžku môjho príspevku. :o)

milli11

Dolezite?
Je potrebne, aby si sa ucila odbor, v ktorom budes pracovat.