Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Kto sa prida?

Príspevok v téme: Kto sa prida?
zacinam

Od pondelka drzim dietu pri ktorej si vazim potraviny a moj jedalnicek je takyto.ranajky kava,desiata 30dkg musli so sojovym mliekom,obed ryza sojove maso zeleninka ,olovrant kava a jablko alebo naco mam chut a vecera jogurt a co ostalo z obeda toto vsetko sa mi vmesti do 6000kj denne takze nehladujem.pijem cajiky bez cukru a cistu vodicku.A za tri dni mam 2kg dole.Prida sa niekto kumne nech niesom sama???

KV

dakujem asi si budem musiet vsetko poriadne prestudovat ale mi to potrva asi mesiac ze co kedy a ake mnozstvo no nevadi rozhodla som sa chudnut ale nie niakou dietou ale kludne pomalycky chcem dat tak 10 kg dole a staci mi to do leta cize cca asi tak 1,5 az 2 kg za mesiac tak idem studovat zatial dakujem

Sisi135

KV: R: chýba tu zelenina a lepší by bol celozrnný chlieb, nátierkové maslo moc nie, radšej nízkotučný syr
D: chýba ti k tomu bielkovina a pomalý sacharid
O: toto by mohlo byť akurát neviem množstvo. Na obed je aj tak však lepšie nejaká kuracina/ ryba/ tvaroh/ cottage + celozrnná ryža/celozrnné cestoviny/ pohánka alebo aj tie zemiaky + zelenina
ol: detto jak desiata, chýba pomalý sacharid a bielkovina + na olovrant je dobré doplniť aj zdravé tuky
V: pagac?? tu by mala byť bielkovina so zeleninou a trochu sacharidu
V2 ti nevychádza??

KV

A co toto ja mam 178 cm A 75kg
R-grahamovy rozok s natierkovym maslom a sunkou
D-banan
O-polievku mäsovu s rezancami a varene zemiaky so zapekanou brokolicou a na nu volske oko z jedneho vajicka
OLOVrant-2x mrkvu
V-si dam jeden pagac
A teraz my poradte je to vela na mna ci ako samozrejme pijem este aj H2O.

Sisi135

zacinam: nie sú dôležité len kj, ale aj z čoho jedálniček pozostáva a ten tvoj by som ako príklad moc neuvádzala

AdamKrt

Odporucam precitat si clanok a i ostatne. Je to velmi dobry material, ako a co robit spravne....

-odkaz odstránený-

AdamKrt

Rano na lačný zaludok kavu, tak to si akurat naburas zaludocnu sliznicu a pripravis sa v buducnosti na zaludocne vredy... Strava ma byt pestra a to, ze si davas niecoho podla tabuliek Ti absolutne nepomoze, pretoze vydaj stravy je ako vydaj zo skladu. Ked je malo, zacnu sa tvorit zasoby, ked je vela, tak sa plytva odpadom. No a tento pohyb zasob je nepravidelny. T.j. niekedy mas stres, vacsiu fyzicku namahu, telo potrebuje viac energie. Niekedy meditujes, vegetujes, telo je na minimalnej spotrebe. Naviac, kym sa zacne strava prejavovat v metabolizme, to trva a nie kratku dobu... Suma sumarum, zbytocna a zla snaha.

Poriadne jedz, male porcie 5x-6x denne, pestru stravu. Cvic a doplnuj dostatok tekutin - hlavne vody. Rozne brblave vody a stavy nicia zubnu sklovinu.

KV

A este co je pravda na tom ze by som mala radsej jest bielkoviny ako ovocie lebo vraj s bielkovin chudnes s tuku a s ovocia vraj zo svalou uz mam s toho mis mas ale asi sa mam drzat skor tych bielkovin nie asi ani tak hladna nebudem ako z ovocia ci?

KV

no tak som si vyratala ze asi tak 6686 kj to znamena ze by som mala toto prijat denne to je jedno co ano ale nak je to v tomto mnozstve?

petrusiik

ahoj :) no neviem ale tie ranajky by si mala urcite zmentit a aj olovrant. Neviem na desiatu to musli ke je ci prazene ochutene ale tiez to nie je dobre ak je to tak :( aj ja som zacala teraz trosku sa zdravsie stravovat..a hlavne pravidelne, drz sa

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Kto sa prida? - Fórum - ZDRAVIE.sk