Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Obcasna bolest v okoli konecnika?

Príspevok v téme: Obcasna bolest v okoli konecnika?
jakubx

zdravim, dlhsiu dobu mam jeden problem ktoremu som vzhladom na jeho obcasny vyskyt nevenoval velku pozornost, jedna sa o obcasnu palcivu bolest, vecinou jednorazovou, zdriedna aj dlhsou v oblasti konecnika ktora sa prejavuje najme v chladnom prostredi (nie pravidelne, obcas ano obcas nie) pri chôdzi v zime, ci sedeni na studenej stolicke v skole alebo aute, pri stolici nemavam tieto bolesti, nemam viditelne krvacanie ani problemi z mocenim.

som student dost casu travim sedenim.

za odpoved vopred dakujem

Lacge

Dobrý den pri dotyku ma boli v okoli konečníka co je tam tá kost mám 15 rokov bol som s tím aj u doktora velmi sa bojim ze to bude pruh bol som aj na sono a nic mi tam nenasli ale aj tak sa bojim prosim vas povedzte mi co by to mohlo byt dakujem.

Mato222

Dobrý deň,
mám asi 3 deň bolesti v oblasti konečníka a dnes som si dokonca v oblasti medzi konečníkom a semeníkmi našiel hrčku. Hrčka je tvrdá a je centrom bolesti,stolicu mám pravidelnú, pevnú a ani nekrvácam trápi ma len tá bolesť. Síce mám pocit že ta bolesť sa zmierňuje, ale aj tak... Pretrváva hlavne ked sedím, pri stolici ju síce pocitujem, ale len velmi mierne ...vie mi niekto poradiť, čo by to mohlo byť???Hemeroidy som nejako podla opisu čo som našiel vylúčil, skôr mi to pripadá ako nejaké zapalené uzluny, ak niečo také existuje... alebo prechladnuté... totiž večer keď to začalo som dosť zmokol a bol som premočený úplne na kosť, tak ma napadlo či to nebude len nejaké nachladnutie... za radu predom dakujem.

lekarentimea

Ahoj,