Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

druha vysoka - dilema

Príspevok v téme: druha vysoka - dilema
gerbera

Zdravim :)
Nemam si s kym o tom pokecat, tak snad tu najdem nejake spriaznene duse. Mam 26 rokov. Vystudovanu vysoku skolu (ucitelsky smer), pracujem ako ucitelka, ako je to fayn, ale stale mam pocit, ze toho viem strasne malo. Malo nie v mojich aprobaciach ale celkovo malo o svete, o jeho krasach. Este by som toho toooolko chcela vediet. Bavi ma ucit sa. A tak rozmyslam, ze by som si spravila este jednu skolu. Rozmyslala som, ci si doplnit moju dvojaprobaciu este o nejaky predmet, ale to je take, neviem, to by som asi nechcela. A tak intenzivne zvazujem, ze by som sla trebars na veterinu alebo aj psychologiu alebo proste nieco. Velmi ma laka humanitny smer zamerany na pomoc a je jedno ci ludom alebo zvieratam :) Samozrejme denne studium lebo vsetci vieme aku ma mnohokrat uroven externe. Ale neviem, ci uz na to nie som nejak stara. Ci sa mi este oplati 5 rokov travit niekde v skole a moc nezarabat (popri dennom studiu sa tazko zaraba). A takisto povedzme, ze prve dieta by som tak teoreticky mala potom kedy? V 31? Velmi ma to laka, len neviem, ci to ma zmysel. Teraz mi uz nejde ani o titul, ten uz mam ale proste chcem vedomosti. Nemusim, chcem. Dokonca sa tym nemusim v buducnosti ani zivit. Co si o tom myslite? Vdaka.

bibi123

gerbera-aj ja uvazujem o druhej, ale urcite externe, dnes cas su peniaze a nemohla by som si dovolit travit tam 3-4 dni z tyzdna nejakych 5 rokov... chcela som si podat prihlasku, ale zmeskala som 31.3., lebo som bola mimo, takze to odkladam na dalsi rok:O))) a stale som na rozcesti, ci si nespravit radsej PhD s tym, ze by som aj ucila, lebo ta 2. strana ma tiez laka:O)))a popritom si robila svoj biznis...
ak Ti nejde o titul, tak si studuj sama...

jajka001_