Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

ako sa mam ovladnut?

Príspevok v téme: ako sa mam ovladnut?
araz

moj problem je,ze stale, ale stale musim nieco jest,zjem obed potom nieco malo sladke a za hodinu som strcena v chladncke zase a zacnem jest a uz citim,ze mam dost,ale este stale pokracujem v jedeni
,neviem sa ovladnut a vzdy to skonci,tak ze sa s prepacenim prezeriem a brucho mam ako tehotna.Vobec nemam pevnu volu zacat chudnut,zacnem vydrzim 3 dni a potom sa znova najem do prasknutia...tento rok od vianoc som pribrala zase dve kila
cbicit ma nebavi skusala som to a doma mam bycikel a ten iba zapada prachom

araz

s tou vodou nemam problem ja vypijem denne litre viody aj pred kazdym jedlom,uz mi aj kolegyna povedala,aby som to s tou vodou neprehanala a pijem aj 2x denne cistiaci caj

tosomjasil

1. Z tuku se tloustne.
Ne! Maso (až 0,5 kg denně) a tuk (80 až 120 g denně) jsou naprosto v pořádku.
2. Když budu jíst méně, zhubnu.
Ne! Kdo jí méně, ztrácí svaly, které jsou spalovačem tuků. Omezíte-li radikálně příjem kalorií, začne si vaše tělo paradoxně dělat větší tukové zásoby na »horší časy«.
3. Ovoce je dobré na hubnutí.
Ne! Nikdy nejezte ovoce večer! Fruktóza aktivuje inzulin a zastaví noční spalování tuků. Navíc – ovoce je kalorické. Třeba jeden velký banán má v sobě 192 kalorií, to je jako 12 kostek cukru. A jablečný džus má dokonce víc kalorií než coca-cola!
4. Sůl zvyšuje krevní tlak.
Ne! Studie ukázaly, že ani velké množství soli (15 až 20 g denně)nezpůsobuje vyšší krevní tlak. Sůl se ukládá v kostech a pokožce. Máte-li ale nadváhu, měli byste příjem soli opravdu omezit.
5. Cukr způsobuje cukrovku.
Ne! Tělo bezpodmínečně potřebuje 100 až 200 g cukru denně. Jednak pro mozek a jednak jako zdroj energie pro ledviny, krevní destičky, játra a svalové tkáně. Navíc se díky němu bílkoviny z potravy v těle rozkládají na teplo.
6. Po hranolkách se tloustne.
Ne! Vázáním bramborového škrobu na tuky způsobují hranolky mnohem méně inzulínových reakcí než např. celozrnný chléb.
7. Kečup škodí dětem.
Ne! Vysoká koncentrace červeného barviva lycopinu dokonale chrání buňky v těle, mnohem lépe než třeba jablko.
8. Po ovocném jogurtu se hubne.
Ne! Směs živočišných bílkovin a cukru nutí tělo spotřebovávat inzulín a usazovat tuky.
9. Zelenina chrání před rakovinou.
Ne! Studie vědců z celé Evropy blahodárný vliv zeleniny neprokázala.
10. Vejce zvyšují hladinu cholesterolu.
Ne! Přebytečný cholesterol z potravy je střevy vyloučen z těla.
11. Čokoláda je nezdravá.
Ne! Správná čokoláda obsahuje rostlinný tuk, kakaový olej, často i zdravý ořechový tuk a 30 až 40 g cukru, který se ale do krve dostává díky svému vázání na tuky velmi pomalu.
12. Po produktech »light«se hubne.
Ne! Často je u nich jen snížen přídavek tuků. Energetická hodnota ale zůstává kvůli přirozenému složení stále vysoká.
13. Sýry jsou zdravé.
Ne! Většina druhů sýrů obsahuje mnohem více tuků než leckterý salám.
14. Kdo nesnídá, snáze shodí kila.
Ne! Tělo bez snídaně nedosáhne ideální teploty (37 °C), aby látkovou výměnou spálilo dostatečné množství tuků. Lidé, kteří nesnídají, jsou náchylnější k nadváze.
15. Čím víc budu sportovat,tím budu hubenější.
Ne! Vybírejte si jen sport, při kterém se spalují tuky, a nikoli cukry. Cukry se spalují v případě intenzivního výdeje energie. Aby se spalovaly tuky, je nutné udržovat delší dobu nižší pohybovou frekvenci. Sportovní tempo, při kterém se spalují tuky, je takové, při kterém jste schopni ještě mluvit.
16. Po páté hodině se nejí.
Ne! Odborníci doporučují jíst poslední jídlo 2 hodiny před tím, než jdete spát.

araz

karlicka

toto mam odskusane,zacnem to a vydrzim tri az pat dni a koniec,som u tohoto stravovania taka hladna,ze to potom nevydrzim a potrebujem sa poriadne najest

jankaaaaaaaa

ja ked som niekde vonku stale mam myslienky na jedlo. hlavne na pizzu a na tu chodim dost casto, tiez to nieje vobec zdrave. alebo ked som vonku alebo v skole ze nemam cas tolko jest tak ked pridem vecer domov tak si to vsetko vynahradim a najem sa az az

jajka001_

to je to, ste doma a nudite sa tak vyjedate chladnicku. preco sa nejdete radsej prejst, zabehat si, dnes je krááásne

elsa5.5

treba vypadnúť z bytu von aspoň na prechádzku...,možno ješ aj z nudy,treba sa čo najmenej zdržiavať doma vonku je pekne zájsť do parku... ,nemáš synovca,alebo neter?to by si schudla:D ovocie,zelenina každý deň odporúčam:)už len pre zdravie...

jeanny

ja sa tiez neviem ovladat, ono sa to da len ked som psychicky v pohode a aj to ma to stoji tolko namahy ze kazdy den som na konci vycerpana z toho :( aj teraz len beham do kuchyne a nazad, nervozna som...keby som fajcila tak si zapalim ale nefajcim tak co mam ine robit

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.